Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون سواد آموزی استان قم: نظارت و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی باعث شناسایی مشکلات، چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف و در پیشرفت برنامه‌ها و رسیدن به اهداف و شناخت راه کارها موثر می باشد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان سوادآموزی استان با موضوع بررسی برنامه‌ها و طرح‌های سوادآموزی در راستای بررسی شاخص‌های  ارزیابی عملکرد سوادآموزی در سال جاری برگزار شد گفت: جلب رضایت مراجعین و ادای حقوق آنان مهمترین خروجی ارزیابی ها باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی باعث شناسایی مشکلات، چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف و در پیشرفت برنامه‌ها و رسیدن به اهداف و شناخت راه کارها موثر می باشد.

قاسمی نیا خاطرنشان کرد: در سال جاری توسط سازمان نهضت سوادآموزی ۲۵ شاخص و ۴۴ محور اختصاصی برای ارزیابی عملکرد فعالیت های سوادآموزی تعیین و ابلاغ شده است.

 وی افزود: بهبود روش‌ها، کارایی و اثر بخشی و افزایش کیفیت و خدمات رسانی به موقع و سالم به مخاطبین در پرتو ارزیابی و نظارت حاصل می شود.

عضو شورای معاونین استان گفت: ارزیابی و پایش عملکرد حین اجرا و پس از انجام هر شاخص می‌تواند در پویایی و تداوم حیات سیستم و موفقیت مدیریت دستگاه کمک کند.

قاسمی نیا ادامه داد: انتظار است تا کارشناسان و اعضای معاونت سوادآموزی در تهیه و تدوین و ارسال به موقع  مستندات به سازمان نهضت سوادآموزی و تعامل مستمر با واحدهای تخصصی اقدامات لازم را انجام دهند و نیز ارتباطات درون و برون دستگاهی نقش کاربردی و پیش برنده در رضایتمندی در برنامه‌ها و فعالیت‌های سوادآموزی و هم چنین کسب نتایج مثبت ارزیابی عملکرد دارد.

معاون سوادآموزی استان گفت: در سال جاری توسط سازمان نهضت سوادآموزی ۲۵ شاخص و ۴۴ محور اختصاصی برای ارزیابی عملکرد فعالیت های سوادآموزی تعیین و ابلاغ شده است.

قاسمی نیا در پایان عناوین شاخص‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، ارزیابی و پاسخگویی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، مسئولیت پذیری، توزیع اقلام، تحقق اهداف کمی، مشارکت‌های بین بخشی، کمیت و کیفیت مراکز یادگیری محلی، طرح‌ها و برنامه‌های مکمل سوادآموزی، سوادآموزی مدرسه محور، برنامه عملیاتی، هزینه کرد منابع، صیانت از اعتبارات، شورای پشتیبانی سوادآموزی، طرح شتاب بخشی، سامانه سوادآموزی، پالایش اسمی، کیفیت بخشی، خلاقیت و ابتکارات، نظارت و ارزشیابی، تهیه و تولید محتوای آموزشی مکتوب و غیر حضوری اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش سوادآموزی ارزیابی عملکرد برنامه ها قاسمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود