Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج محمودی گفت: مبتلایان به سرطان از پرداخت فرانشیز تعرفه دولتی در دریافت خدمات تخصصی معاف هستند.

به گزارش برنا؛ حنان حاج محمودی با اشاره به اینکه بیمه سلامت بالغ بر 70 هزار بیمار خاص در پنج گروه بیماری تالاسمی، دیالیزی (همودیالیز و دیالیز صفاقی)، هموفیلی، ام اس، پیوند کلیه را تحت پوشش دارد، گفت: خدمات تخصصی بیمه شدگان مذکور برابر بسته خدمتی تعیین شده به تفکیک نوع بیماری، عمدتا رایگان ( و یا در موارد معدودی با پرداخت فرانشیز 10 درصد) تحت پوشش بیمه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او تصریح کرد: همچنین بیمه شدگان مبتلا به سرطان نیز در دریافت خدمات تخصصی (شیمی درمانی و رادیوتراپی) از پرداخت فرانشیز تعرفه دولتی معاف می باشند (دریافت خدمت از بخش دولتی رایگان است).   مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: از سوی دیگر سازمان بیمه سلامت در جهت محافظت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج، بخشی از هزینه داروهای مورد نیاز آنان را (مازاد بر سهم بیمه پایه) در قالب تفاهم نامه ای که به طور سالیانه با سازمان غذا و دارو منعقد می گردد (برابر فهرست تعیین شده)، پرداخت می نماید و به این صورت پرداخت از جیب بیمه شدگان هدف به میزان قابل توجهی کاهش یافته و موارد موجود بیشتر مربوط به تفاوت قیمت برند و ژنریک می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت پوشش سرطان ایران سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو سرطان بیمه پرداخت فرانشیز خدمات تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها