Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله طاهری ‌روز چهارشنبه با اشاره به اختلال پیش آماده در بخشی از سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت‌ شیراز و شهرستان ها به ایرنا گفت: از  ۲۹۶ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز ) در سطح استان تاکنون بیش از ۱۸۰ باب فعال و درحال ارائه خدمات به مردم استان‌ هستند و مابقی جایگاه ها بزودی راه اندازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم شریف استان افزود: با تمهیدات انجام شده، بعداز ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت بیش از ۵۰ تیم های عملیاتی متشکل از کارشناسان منطقه و نواحی تشکیل و جهت راه اندازی به جایگاه‌های سطح استان اعزام ونسبت به فعال سازی مجاری عرضه بصورت آفلاین اقدام کردند.
طاهری با تشکر از همکاری و همراهی مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در توزیع به موقع سوخت به مردم، شهروندان را به حفظ آرامش جهت دریافت سوخت توصیه کرد و گفت: سهمیه سوخت خودروها در کارت سوخت آنها محفوظ است و تا زمان راه‌اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت، آنها می توانند سوخت مورد نیاز خود را با نرخ آزاد (۳۰ هزار ریال برای هر لیتر بنزین) دریافت نمایند.

برچسب‌ها بنزین پمپ بنزین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین پمپ بنزین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی بنزین پمپ بنزین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی فارس جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار