Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضان حیدریان روز چهارشنبه در گفت و با ایرنا بیان کرد: شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش فعالیت ورزشکاران، باشگاه های ورزشی و لغو بسیاری از مسابقات شد که این امر کاهش تعداد بیمه شدگان ورزشی را نیز به همراه داشت.

وی افزود: سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان به ۳۹ هزار و ۷۳۱ نفر می رسید.

حیدریان ادامه داد: از ۱۵هزار و ۸۳۷ ورزشکار ساماندهی شده توسط هیات پزشکی ورزشی استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور هفت هزار و ۲۵ نفر خانم و هشت هزار و ۸۱۲ مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: نیمه نخست امسال ۸۱ ورزشکار دچار آسیب شدند که آسیب‌دیدگی ۷۴ نفر حین تمرین و ۷ نفر در مسابقات بود.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان تصریح کرد: به آسیب دیدگان نیمه نخست سال  ۹۹۴ میلیون ریال خسارت پرداخت شد./

برچسب‌ها سلامت ورزش همگانی سمنان خسارت بیمه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت ورزش همگانی سمنان سلامت ورزش همگانی سمنان خسارت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد غلام نژاد گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان، تصمیم گرفته شد با نسخ کاغذی بیماران و با همان محاسبات مالی که به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت، به بیماران خدمات ارائه شود.

وی افزود: بیمه سلامت به هر نحو ممکن و به هر قیمتی که باشد سهم موظفی سازمان را به صورت کاغذی پرداخت می‌کند و مردم به هیچ عنوان پرداخت از جیب بیشتری نخواهند داشت.

غلام نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت سامانه زیرساختی بیمه سلامت کم و دچار کندی بود، در راستای ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه الکترونیک بیمه سلامت؛ تصمیم اتصال به یک سامانه قوی‌تر در دستور کار قرار گرفت، اما در مسیر ارتقای سامانه با مشکلاتی مواجه شدیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در این مسیر برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان؛ تمهیداتی در مؤسسات طرف قرارداد، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه و خصوصاً در داروخانه‌های بیماران خاص در نظر گرفتیم مبنی بر اینکه تصمیم گرفتیم نسخ کاغذی بیماران اعمال بشود و همان محاسباتی که قبلاً به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت برای مردم به همان صورت انجام شود و مردم در این مسیر پرداخت بیشتری نداشته باشند.

غلام نژاد در خصوص زمانبندی رفع اختلالات سامانه گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اما پیش بینی می‌کنیم که مشکلات ارتقای سامانه طی روزهای آینده برطرف شود.

وی افزود: ما یک سابقه‌ای از اطلاعات نسخه‌های الکترونیک بیماران خصوصاً از بیمارانی که به طور ماهانه و مستمر دارو دریافت می‌کردند را در سامانه‌هایمان داریم که می‌توانیم از این نسخه استفاده کنیم و مشکلی در تهیه داروی این عزیزان نظیر بیماران خاص صعب العلاج پیش نمی‌آید، برای آنهایی هم که جدید مراجعه می‌کنند از کلیه اساتید و پزشکان عزیز خواستیم که فعلاً تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی بنویسند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه استعلام سنجی بیمه شدگان بیمه سلامت با وارد کردن کد دستوری #۱۶۶۶* هر گونه سوال بیمه‌ای از سازمان بیمه سلامت دارند را مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • گام‌های عملی درمان چاقی از دیدگاه طب ایرانی و تغذیه نوین
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند