Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری تهران، در متن حکم محسن منصوری خطاب به محسن نایبی آمده: با عنایت به مراتب شایستگی، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی» استانداری تهران منصوب می‌شوید.

سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، تلاش در جهت تحقق برنامه های امنیتی و انتظامی دولت، تقویت و ارتقاء توان انتظامی، رصد کلیه رخدادهای امنیتی در سطح استان و اتخاذ تدابیر فعالانه در مواجهه با مسائل، بالا بردن سطح امنیت عمومی در جامعه، برنامه ریزی و اقدام مناسب جهت کنترل و مبارزه با شیوع بیماری کرونا با همکاری مبادی ذیربط، توسعه زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی و ارتقاء مولفه های پدافند غیرعامل، برنامه ریزی برای تحقق امنیت مردم پایه با استفاده از ظرفیت شورای تامین استان، دستگاه‌های مرتبط و نهادهای مردمی به ویژه جوانان مومن و انقلابی از اهم نکات مورد انتظار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در انجام وظایف قانونی و ماموریت های محوله موفق باشید.

فرماندار تهران و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از سوابق کاری محسن نایبی است.
 

برچسب‌ها شهر تهران استان تهران محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران استان تهران محسن منصوری شهر تهران استان تهران محسن منصوری امنیتی و انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه