Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با وجود شرایط سختی که وجود داشت، موفق به اعزام تیم به جام جهانی مسافت کوتاه قطر شدیم و خوشبختانه نتایج قابل توجهی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها به دست آوردند.

به گزارش برنا، مسابقات جام جهانی مسافت کوتاه قطر برای ایران با جابجایی ۴ رکورد ملی و کسب یک ورودی مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی در ماده ۱۰۰ متر آزاد شنا بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو «محسن رضوانی» رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این خصوص روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: برای اولین بار در جام جهانی مسافت کوتاه، ۹ شناگر را اعزام کردیم. انتخابی این مسابقات یک ماه پیش در زنجان برگزار شد و نفرات انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان اعزامی، جوانانی با آتیه و با انگیزه بودند که از سوی کادر فنی برگزیده شدند. با وجود شرایط سختی که وجود داشت، موفق به اعزام این تیم به قطر شدیم و خوشبختانه نتایج قابل توجهی در این رقابت‌ها به دست آمد. «سینا غلامپور» سومین شناگر از ایران بود که توانست ورودی مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی که اواخر پاییز برگزار می‌شود را بدست آورد.

رییس فدراسیون شنا اضافه کرد: «مهرشاد افقری» و «متین بالسینی» نیز شناگرانی بودند که چندی پیش توانستند حد نصاب B المپیک برسند و ۲ سهمیه مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی را کسب کنند. فدراسیون جهانی همیشه این سهمیه را به ایران می‌داد اما حالا خوشبختانه شناگران کشورمان موفق شدند خودشان به این مهم دست پیدا کنند.

رضوانی تصریح کرد: جلسه‌ای با «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت و در آن جلسه در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی صحبت خواهیم کرد. در این جلسه به طور حتم در مورد آماده‌سازی شناگران هم صحبت می‌کنیم. سجادی اشراف خوبی به ورزش‌های پایه دارد و از او درخواست می‌کنیم که به این ورزش پایه توجه بیشتری داشته باشد.

وی افزود: ما در حقیقت سه فدراسیون داریم. در بازی‌های آسیایی، هدفمان قهرمانی در واترپلو است و تلاش می کنیم در شنا نیز فینالیست باشیم. این اتفاقات نیاز به حمایت بیشتر دارد. از همین حالا تمرینات تیم ملی واترپلو به صورت صبح و بعد از ظهر شروع شده و باید به این رشته توجه ویژه شود تا بتوانیم نتیجه‌ای خوب در بازی‌های آسیایی بگیریم.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص انتخابات این فدراسیون گفت: ۶ نفر برای نامزدی ریاست فدراسیون کاندیدا شده‌اند و از این نفرات، سه نفر تایید صلاحیت شدند. نفراتی که تایید صلاحیت نشدند، می‌توانند این موضوع را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی قطر ایران جهان المپیک وزیر ورزش و جوانان تیم ملی انتخابات شنا مسابقات مسافت کوتاه رییس فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود