Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روزی است که ماجرای پرداخت پول کالدرون سرمربی اسبق پرسپولیس مهمترین سوژه سرخپوشان شده است.

مجید صدری سرپرست این باشگاه ۲۲ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق سرخ ها تهیه کرده اما برای پرداخت این پول دچار دردسرهایی شده است.

این باشگاه در چند روز گذشته مدام در حال رایزنی با وکیل کالدرون بوده تا وی را راضی کنند در یکی از بانک های قطر یا ترکیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. این پول به حسابش واریز شود اما کالدرون در اصراری عجیب حاضر به دریافت پول از طریق این کشورها نشده و مصرانه اعلام کرده فقط باید از طریق بانکی که در سوییس دارد این پول پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم کشورمان در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوییس را فراهم کند. در صورت رسید این مجوز این باشگاه پول را به حساب این مربی واریز می کند.

در این مدت حتی مسئولان پرسپولیس با خواکین دستیار کالدرون در این تیم که اکنون دستیار ویسی در فولاد است، مذاکراتی داشتند که حداقل پول او را به صورت ریالی واریز کنند اما او هم زیر بار این موضوع نرفته و گفته پول او هم همراه مطالبات کالدرون باید به حساب سوییس واریز شود.

اینکه چرا کالدرون نمی خواهد با باشگاه پرسپولیس همکاری کند قابل تامل است اما آنچه که این روزها هواداران این تیم را نگران کرده عدم جذب بازیکن خارجی و تقویت این تیم است.

پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در تاریخ ۱۶ آبان بسته می شود و تا زمانی که باشگاه نتواند پول کالدرون را بدهد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد بود اما مسئله مهمتر این است که حتی اگر تا تاریخ ۱۶ آبان پنجره هم باز شود بعید است که این باشگاه بتواند بازیکن خوب و تاثیرگذاری جذب کند.

هر باشگاهی تا ۱۶ آبان فرصت دارد اقدام به جذب بازیکنانی کند که در حال حاضر دارای قرارداد هستند و مسلما اکثر بازیکنان خوب دارای تیم هستند و عملا پرسپولیس برای جذب بازیکنی که بتواند در تیم تاثیرگذاری داشته باشد کار راحتی ندارد و در واقع یحیی گل محمدی و باشگاه باید به فکر جذب بازیکن آزاد باشند که جذب بازیکن آزاد هم شامل تاریخ نمی شود و تا پایان فصل این فرصت برای پرسپولیس است که بتواند بازیکن آزاد خارجی جذب کند.

طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس تاکنون یحیی گل محمدی نام بازیکنی را به باشگاه برای جذب اعلام نکرده و خود این مربی هم بارها تاکید کرده با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و مسائل مالی قادر نیستند که بازیکن خارجی جذب کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جذب بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣

بانک مرکزی بند‌های مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.

گفتنی است، مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مؤسسات اعتباری و تمامی مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرای هریک از بند‌های این تبصره (مشتمل بر تأخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت فراتر از حدود این قانون) تخلف محسوب شده و در مراجع ذی‌صلاح قابل پیگیری است.

پرداخت وام ازدواج با یک ضامن​

پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

او افزود: این که بانک مطرح می‌کند دو ضامن برای تسهیلات قرض‌الحسنه نیاز است موارد استثنایی است که توجیهاتی مانند این دارد که گاهی ضامن اول که فرد معرفی می‌کند توان بازپرداخت ضعیفی دارد که در اینجا ممکن است بانک‌ها برخلاف مصوبه بانک مرکزی اعلام کنند که متقاضی یک نفر دیگر را هم معرفی کند تا دو نفر ضامن شوند.

در همین راستا و با توجه به قانون بودجه ۱۴۰۳ هم روز گذشته اعلام شد: در رابطه با تسهیلات ازدواج پس از اعتبارسنجی متقاضیان و در صورت عدم تکافوی اعتبار آنها، به منظور تأمین رکن ضامن، مؤسسات اعتباری موظفند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان درجه اول از طبقه اول آنها یا سایر دارایی‌های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

امکان گزارش دهی تخلفات حوزه تسهیلات ازدواج فراهم است

بانک مرکزی هم اعلام کرده است: مردم می‌توانند هر گونه ناهماهنگی از سوی شبکه بانکی را به بانک مرکزی اطلاع دهند و چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند و حتماً بانک مرکزی این مهم را پیگیری می‌کند که از جمله مواردی که افراد حتما باید آن را گزارش کنند درخواست ضمانت‌های فراتر از قانون و بخشنامه‌ها است.

گفتنی است، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هیچ وجه دوبار پرداخت نمی‌شود و هر فرد تنها یکبار می‌تواند از تسهیلات ازدواج استفاده کند.

منبع: خبر آنلاین

tags # وام ازدواج سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر