Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:24:26 GMT

کالدرون بلای جان گل محمدی و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۶۶۸

کالدرون بلای جان گل محمدی و پرسپولیس

سرمربی اسبق پرسپولیس با قبول نکردن واریز شدن پول از طریق بانک هایی در قطر و ترکیه این باشگاه را برای پرداخت مطالباتش به دردسر انداخته است.

به گزارش مشرق، چند روزی است که ماجرای پرداخت پول کالدرون سرمربی اسبق پرسپولیس مهمترین سوژه سرخپوشان شده است.

مجید صدری سرپرست این باشگاه ۲۲ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق سرخ ها تهیه کرده اما برای پرداخت این پول دچار دردسرهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه در چند روز گذشته مدام در حال رایزنی با وکیل کالدرون بوده تا وی را راضی کنند در یکی از بانک های قطر یا ترکیه و .. این پول به حسابش واریز شود اما کالدرون در اصراری عجیب حاضر به دریافت پول از طریق این کشورها نشده و مصرانه اعلام کرده فقط باید از طریق بانکی که در سوییس دارد این پول پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم کشورمان در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوییس را فراهم کند. در صورت رسید این مجوز این باشگاه پول را به حساب این مربی واریز می کند.

بیشتر بخوانید:

بحران سرخابی‌ها در اخذ مجوز حرفه‌ای/ کالدرون بلای جان پرسپولیس می‌شود؟

در این مدت حتی مسئولان پرسپولیس با خواکین دستیار کالدرون در این تیم که اکنون دستیار ویسی در فولاد است، مذاکراتی داشتند که حداقل پول او را به صورت ریالی واریز کنند اما او هم زیر بار این موضوع نرفته و گفته پول او هم همراه مطالبات کالدرون باید به حساب سوییس واریز شود.

اینکه چرا کالدرون نمی خواهد با باشگاه پرسپولیس همکاری کند قابل تامل است اما آنچه که این روزها هواداران این تیم را نگران کرده عدم جذب بازیکن خارجی و تقویت این تیم است.

پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در تاریخ ۱۶ آبان بسته می شود و تا زمانی که باشگاه نتواند پول کالدرون را بدهد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد بود اما مسئله مهمتر این است که حتی اگر تا تاریخ ۱۶ آبان پنجره هم باز شود بعید است که این باشگاه بتواند بازیکن خوب و تاثیرگذاری جذب کند.

هر باشگاهی تا ۱۶ آبان فرصت دارد اقدام به جذب بازیکنانی کند که در حال حاضر دارای قرارداد هستند و مسلما اکثر بازیکنان خوب دارای تیم هستند و عملا پرسپولیس برای جذب بازیکنی که بتواند در تیم تاثیرگذاری داشته باشد کار راحتی ندارد و در واقع یحیی گل محمدی و باشگاه باید به فکر جذب بازیکن آزاد باشند که جذب بازیکن آزاد هم شامل تاریخ نمی شود و تا پایان فصل این فرصت برای پرسپولیس است که بتواند بازیکن آزاد خارجی جذب کند.

طبق پیگیری ها تاکنون یحیی گل محمدی نام بازیکنی را به باشگاه برای جذب اعلام نکرده و خود این مربی هم بارها تاکید کرده با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و مسائل مالی قادر نیستند که بازیکن خارجی جذب کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی بانک مرکزی پرسپولیس ترکیه قطر کالدرون سرمربی پرسپولیس جذب بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!

پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند که ملی‌پوشان ایرانی هستند، در این فیفادی سه بازیکن ملی‌پوش دیگر نیز داشت.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستان، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستان و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستان در این فیفادی تیم‌های ملی‌شان را همراهی می‌کردند.

پرسپولیس در این مدت اخبار ملی‌پوشان خارجی خود را نیز پوشش می‌داد و به مناسبت گل ارونوف به هنگ‌کنگ، تصویری از او در پیراهن تیم ملی ازبکستان را منتشر کرد که به تنها پست آبی رنگ این پیج تبدیل شد.

ازبکستان و هنگ‌کنگ دیگر هم‌گروه‌های ایران در این مرحله از انتخابی جام جهانی همزمان با دیدار ایران و ترکمنستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ازبک‌ها تمام شد و ستاره پرسپولیس گل سوم تیم کشورش را زد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • دو بازیکن برای حساس‌ترین پست تیم ملی در جام ملت‌ها