Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از تظاهرات کنندگان روز سه شنبه نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت محافظه کار اکوادور اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، چند روز پس آنکه دولت اکوادور قیمت بنزین را افزایش داد، هزاران نفر از مردم این کشور در اعتراض به سیاست های اقتصادی گیلرمو لاسو رئیس جمهور در خیابان های این کشور تظاهرات کرده و اقدام به مسدود کردن جاده ها کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفات شورش در زندان اکوادور به 116 نفر رسیدشورش در زندان اکوادور 24 کشته برجای گذاشت

 

لاسو بانکدار سابق که در ماه می به قدرت رسید، هفته گذشته رسما قیمت بنزین را افزایش داد که این اقدام به معنای هماهنگ شدن قیمت های داخلی انرژی با قیمت‌های بین‌المللی است.

اتحادیه های کارگری اکوادور که به شدت از بحران شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند از این اقدام دولت به شدت ابراز نارضایتی کرده‌اند.

لوئیس هرناندز وزیر دفاع اکوادور در این باره گفت: در تظاهرات سه شنبه 5 مامور پلیس زخمی شده و 2 عضو ارتش از سوی یک گروه در شمال این کشور به گروگان گرفته شده اند. بیش از 37 نفر از تظاهرات کنندگان که اقدام به مسدود کردن جاده ها کرده بودند، بازداشت شدند.

آلکساندرا ولا وزیر کشور اکوادور نیز گفت: تظاهرات به صورت آرام و مسالمت آمیز برگزار شده است به استثنای چند حادثه که عصر روز گذشته به وقوع پیوست. دولت آماده مذاکره است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

مخالفان و معترضان به سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز را هم در خیابان‌های فلسطین اشغالی به ویژه در تل‌آویو علیه وی شعار می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، در دویستمین روز از عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی) خانواده اسرای صهیونیست و شمار زیادی از معترضین به سیاست‌های نتانیاهو و اعضای ائتلافش با دستانی خونین در میدان پیما در تل‌آویو تجمع کردند.

به گزارش این رسانه‌ها شماری از اعضای خانواده اسرای صهیونیست به همراه ده‌ها نفر از معترضین صبح امروز سه شنبه در این میدان تجمع کرده و دستان خود را به که رنگ قرمز آغشته شده است را به نشان دستان خونی رهبران رژیم صهیونیستی به معرض نمایش  گذاشتند.

این افراد بار دیگر اعلام کردند از کابینه اسرائیل می‌خواهند تا اسرای موجود در غزه را زنده بازگرداند نه اینکه آنها آنان را در تابوت تحویل بگیرند.

در همین راستا ستاد برگزاری اعتراضات در شهر حیفا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، 200 روز از بزرگترین فاجعه‌ای که اسرائیل در تاریخ خود دیده است می‌گذرد، 200 روز است که همه ما قادر به نفس کشیدن نیستیم، از اینرو جایی برای گرامی داشت و جشن گرفتن این مناسبت وجود ندارد، پس امشب گرد هم آمده و خواهان آزادی فوری اسرا خواهیم شد.

لازم به ذکر است دیروز خیابان های اطراف محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه شاهد یکی از بزرگترین تجمع های اعتراض آمیز بود که در آن معترضین با ایجاد آتش سوزی در خیابان اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های وی ابراز داشتند.

آمار وحشتناک از 200 روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزهروز200 طوفان‌الاقصی|حمله پهپادی به شهر اشغالی «عکا»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • ارتقای سیاست تجاری ایران و پاکستان چگونه ممکن است؟
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است