Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساترا با ارسال تذکر کتبی، ممنوعیت نمایش تبلیغاتی را که مشوق خروج سرمایه انسانی، فکری و مالی از کشور باشد، به رسانه‌های متخلف ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، در پی تبلیغات بنگاه‌های خرید ملک در خارج از کشور در برخی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ساترا با ارسال تذکر کتبی، ممنوعیت نمایش تبلیغاتی را که مشوق خروج سرمایه انسانی، فکری و مالی از کشور باشد، به رسانه‌های متخلف ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ساترا پیش‌نویس دستورالعمل تبلیغاتی‌اش را جهت نظرخواهی عمومی روی سایت خود به آدرس yun.ir/wv۳۱۰۹ منتشر کرده بود.

پس از نظرخواهی از متخصصان و جمع‌بندی نظرات، این دستورالعمل نهایی و به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ابلاغ خواهد شد.

منبع: سینما پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است

پرویز پرزور گفت: با توجه به اهداف و رویکرد دولت در زمینه فسادستیزی به‌ویژه مقابله با فساد در همه ابعاد آن و ارتقای سلامت اداری، نقش حراست در این راستا برای ارتقای سرمایه اجتماعی در بین مردم و حفظ سرمایه‌های انسانی استان در مجموعه‌های اداری، به مانند مقوله حفاظت فیزیکی و یا اطلاعاتی و حتی فراتر از آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل با بیان اینکه فعالیت در حراست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کشور اقتضائاتی متفاوت از سایر مجموعه‌ها دارد، افزود: نتیجه اقدامات حوزه حراست علاوه بر پیامدهای درون سازمانی، با ارتقای شئونات سلامت اداری، باعث ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود و به لحاظ ارتباط مداوم مجموعه‌های استانداری، فرمانداری، بخشداری و حتی دهیاری‌ها با مردم، تکالیف سنگینی در راستای ارتقای امید و سرمایه‌های اجتماعی بر عهده این حوزه است.

او با تأکید بر توجه جدی به حفاظت و صیانت از سرمایه‌های انسانی، بیان کرد: طراحی سازوکارهای عملی و متناسب با شرایط هر مجموعه، برای حراست و پاسداری از سرمایه‌های انسانی استان اردبیل ضروری و مورد انتظار مقام عالی استان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • کاهش مالیات در کنار مشوق های مالیاتی باعث رقابت‌پذیری تولید و افزایش سرمایه گذاری خواهد شد
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • پیمان سپاری تنها راه مقابله با خروج سرمایه
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش