Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تاکتیکی یگانی نبی اکرم یگان ویژه فاتحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور ۱۰۰۰ نفر از نیروها این یگان آغاز شد.

سید محمود هاشمی فرمانده یگان ویژه فاتحین با اعلام این خبر گفت: این تمرین تاکتیکی در محدوده ای به وسعت ۳۲۲ کیلومتر مربع و به مدت سه روز با حضور ۱۰۰۰ نفر از نیروهای ویژه فاتحین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این تمرین تاکتیکی، گردان های رزم، ادوات و تخریب یگان ویژه فاتحین عملیات های جنگ شهری، تک به ارتفاع، عملیات شبانه، کمین و ضد کمین و تیراندازی با تسلیحات تخصصی را تمرین خواهند کرد.

هاشمی با بیان اینکه این تمرین در شرایط رزم واقعی اجرا می شود عنوان کرد: تمرین مقابله با عملیات های گروهک های تروریستی و تکفیری و همچنین ارتقا آمادگی رزم نیروهای فاتحین از جمله اهداف اجرای این تمرین تاکتیکی است./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یگان ویژه فاتحین تمرین تاکتیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه ششم فروردین ماه نخستین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۳ زیر نظر دستیاران اوسمار ویه‌را برگزار شد.

نکته جالب توجه این تمرین حضور هواداران پرسپولیس روی سکوها بود. این اتفاق در حالی رخ داد که همیشه حضور هواداران در ورزشگاه کاظمی با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌گرفت.

با این حال حدود سی نفر از هواداران جلوی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند و با وساطت افشین پیروانی وارد استادیوم شدند و تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند.

این هواداران از این اتفاق بسیار خوشحال شدند و در طول تمرین به تشویق پرسپولیس پرداختند تا تمرین خلوت سرخ‌ها از نظر تعداد بازیکن، حال و هوای جذابی بگیرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • جزئیات حمله تروریستی؛ یک نوزاد شهید و دو عضو خانواده هم مجروح شدند
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • آماده برای جنگ بقا زیر وزنه سنگین(عکس)
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و سرمربی برزیلی
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و اوسمار