Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال این روزها عملکرد درخشانی را در لیگ ستارگان قطر داشته است.

ستاره مسلمان سابق استقلال روز گذشته در بازی الغرافه مقابل الخور  که دوئل استراماچونی با شفر مربیان سابق استقلال بود، هت تریک کند. در همین رابطه سازمان لیگ ستارگان قطر به تمجید از ستاره مالیایی پرداخت.

دیاباته تا الان برای الغرافه زیرنظر استراماچونی ۴ بازی انجام داده و آمار خیرکننده ای در بازی ها از خود به جای گذاشته و ۶ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته الغرافه قطر شیخ دیاباته سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود.  در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است.   تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه E تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه همچون ایران ۱۰ امتیازی شد و مانند شاگردان قلعه نویی صعودش را به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد. هنگ کنگ و ترکمنستان هم با یک امتیاز قعرنشینان این گروه هستند.

در گروه D عمان با دو گل میزبانش مالزی را برد و قزاقستان پنج بر یک چین تایپه را مغلوب کرد. قزاقستان و عمان با ۹ امتیاز صدرنشینان این گروه هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. مالزی هم با ۶ امتیاز سوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!