Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود‌ ترابی صبح امروز در‌ جلسه نشست «گفتمان جهاد تبیین و بیان حقایق با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی» اظهار کرد: یکی از کلید واژه‌های رهبر معظم انقلاب که تاکید ویژه دارند جهاد تبیین بوده و بیانگر این است که در گام دوم انقلاب باید اهتمام بیشتری در تبیین معارف و گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حرکت، تلاش و هدف اصلی دشمن در فضای عمومی و مجازی جوانانی هستند که دوران‌ انقلاب و دفاع مقدس را  به خوبی درک نکرده  و از این منظر می‌توانند آسیب‌پذیر باشند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های شکل‌گیری قدرت نرم، تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی بوده و ضرورت دارد فعالان جبهه انقلاب به ویژه مبلغین و اقشار تاثیرگذار در بخش تولید محتوا فعالیت‌های خاص و ویژه انجام دهند.

وی ادامه داد: تولید محتوا در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن جهاد بوده و جهاد تلاش و کوششی است که برای مقابله با دشمن انجام می‌شود.

ترابی گفت:دشمن با دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم به ویژه جوانان درصدد تاثیرگذاری بر افکار عمومی و ناامید کردن مردم به ویژه جوانان از انقلاب و اسلام بوده و اقدام خود جوانان به جهاد تبیین در زمین بازی دشمن می‌تواند خنثی‌کننده این توطئه‌ها باشد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جوانان مومن انقلابی باید به جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و مسوولان کشوری، استانی و شهرستان نیز مسیر حضور و فعالیت جوانان مومن انقلابی را برای تحقق گام دوم انقلاب فراهم‌ کنند.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه گنبدکاووس تولید محتوا استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند