Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در پی گزارش‌هایی مبنی بر احتکار جُو در یکی از انبار‌های سطح شهر، بازرسان صمت پس از انجام تحقیقات محلی، حدود ۱۳ تُن جُو احتکار شده را کشف و پرونده متخلف را برای پیگیری و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک به احتکار، سایر تخلفات صنفی، مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات سازمان صمت استان اطلاع دهند.

بیگلری با اشاره به بازدید‌های مستمر و دوره‌ای بازرسان صمت از واحد‌های صنفی مانند نانوایی‌های سطح شهر گفت: برای چهار واحد خبازی متخلف، پرونده تخلف با عنوان گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با اشاره به برگزاری جلسات شورای آرد و نان، از بازدید‌های روزانه بازرسان سازمان، صنعت، معدن و تجارت از واحد‌های صنفی مانند خبازی به‌صورت مستمر خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معدن و تجارت تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دلیل تخلفات گران فروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

کد خبر 6082759

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری