Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری، «ژان-ایو لودریان»، وزیر خارجه فرانسه گفت که با «رمطان لعمامره» همتای الجزایری خود روز گذشته -‌سه‌شنبه- در «کیگالی»، پایتخت رواندا، در زمینه بحران دیپلماتیک جدید بین دو کشور به طور مختصر گفت‌و‌گو کرده است.

لودریان گفت: «در حاشیه نشست کشورهای عضو اتحادیه اروپا و اتحادیه آفریقا با لعمامره دیدار و گفت‌و‌گو کردم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد که آنها به طور خاص در مورد روند انتقال قدرت در لیبی که محور کنفرانس بین‌المللی در ۱۲ نوامبر در پاریس خواهد بود، گفت‌و‌گو کردند.

وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر در نیویورک دیدار کردند و در کنفرانس حمایت از ثبات در لیبی در ۲۱ اکتبر در طرابلس نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ژان ایو لودریان رمطان لعمامره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟

وزیر خارجه رژیم اسرائیل بعد از عملیات ایران در فلسطین اشغالی می‌گوید که با مقامات ارشد چند کشور درباره تحریم برنامه موشکی ایران گفتگو کرده است.

به گزارش فارس، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، صبح امروز (سه‌شنبه)، گفت که تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است.

او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت صبح امروز، به ۳۲ کشور پیام فرستاده و با ده‌ها وزیر خارجه و مقامات ارشد دیگر کشور‌ها درباره تحریم برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه گفتگو کرده است.

وزیر خارجه اسرائیل در ادامه نوشت: «الان و پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود.»

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • وزیر خارجه اسرائیل : تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود
  • وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس