Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بارش باران از روز گذشته (سه شنبه) در گلستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: هم اکنون در محور خوش ییلاق و توسکستان شاهد بارش برف هستیم و ارتفاعات سفیدپوش شده است.

وی گفت: طی امروز فردا شاهد بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات خواهیم بود و مه آلودگی و طوفانی شدن دریا از دیگر پیامدهای این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی بیان کرد: الگوهای هواشناسی نشان می دهد که فعالیت این سامانه تا فردا ادامه داشته و آخر هفته جو پایدار خواهد شد.

کد خبر 5337138

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان بارش برف ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بنزین جایگاه سوخت کرمانشاه گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری باران در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران در ارتفاعات و دامنه‌ها افزود: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین در ارتفاعات و دامنه‌ها از دیگر پدیده‌های جوی در این مدت است.
وی همچنین با بیا ن اینکه از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت گفت: فعالیت‌های دریایی هم تا فردا با احتیاط مناسب است.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • صدور هشدار نارنجی؛ شروع باد و باران شدید از فردا
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود