Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:56:23 GMT

استقلالی‌ها امروز استراحت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۰۰۸

استقلالی‌ها امروز استراحت می‌کنند

با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، بازیکنان این تیم امروز استراحت کرده و از فردا تمرینات را پیگیری خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تصمیم کادر فنی برگزار نخواهد شد و بازیکنان استراحت می‌کنند. قرار است از فردا تمرینات برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودی ژستد مهاجم فرانسوی مدنظر تیم استقلال که شب گذشته وارد تهران شد، امروز در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند تا هر چه زودتر به تمرینات اضافه شود.

خبر دیگر اینکه، چمن ورزشگاه آرارات، محل برگزاری تمرینات استقلال همچنان در حال مرمت است تا استقلالی‌ها مشکلی برای برگزاری تمرین نداشته باشند.

برومند: یامگا مهاجمی ششدانگ و قابل اعتناست/ آجورلو می‌تواند بلبشو را در استقلال جمع کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت پرسپولیس برای ایرالکو

به گزارش ورزش سه  پرسپولیس که با انجام ریکاوری و یک بازی تدارکاتی پس از دیدار مقابل صنعت نفت دو روز تمرین نداشت و بازیکننان به خاطر فاصله تا بازی بعد فرصت مناسبی داشتند تا دو روز استراحت کنند از امروز برای بازی جام حذفی در اراک استارت زدند.
تمرین امروز سرخ ها  از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این جلسه تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی مقابل صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.
پرسپولیس عصر جمعه در اراک به مصاف آلومینیوم خئواهد رفت و غیر از تمرین سبک روز پنجشنبه فردا  طی سه روز آینده می تواند تمرینات تاکتیکی خود را پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت