Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پیشین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اختلاف در دیدگاه‌های مدیریتی با رئیس فدراسیون را یکی از دلایل جدایی‌اش از این مجموعه دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز گذشته (سه‌شنبه) و طی حکمی ناصر امیری را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم در حالی صادر شد که حسن کرباسی از 18 خرداد سال 99 تا دیروز به عنوان سرپرست دبیری و سپس دبیر فدراسیون فعالیت داشت، اما سرانجام از سمتش کنار رفت.کرباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل کنار گذاشته شدنش اظهار داشت: دوست دارم یکسری مسائل را مطرح کنم، اما اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی و آسیایی در پیش است و می‌خواهم آرامش تیم‌های ملی پرورش اندام و فیتنس ایران اعزامی به مسابقات آسیایی لبنان و جهانی اسپانیا حفظ شود.

وی ادامه داد: در مجموع یکسری اختلافات در دیدگاه‌های مدیریتی میان من و رئیس فدراسیون ایجاد شده بود. ضمن اینکه این حق طبیعی هر مدیر و رئیسی است که با مجموعه مورد نظرش کار کند.

کرباسی عنوان کرد: مورد مهمی که وجود دارد، این است که باید اصول کاری‌مان، مهر قانون داشته باشد. فکر می‌کنم در برخی موارد نیز این اتفاق رخ داد.

دبیر پیشین فدراسیون بدنسازی با بیان اینکه دستگاه‌های نظراتی باید حساس باشند، گفت: برخی مسائل در دوران سرپرستی امیری خراسانی به صورت خوبی جمع شد و در واقع یک پاک‌سازی و سالم‌سازی اتفاق افتاده بود. به هر حال معتقدم که اعضای مجمع فدراسیون یک تعهد اخلاقی نیز دارند و باید به برخی مسائل توجه بیشتری داشته باشند.

درگیری در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی رئیس فدراسیون پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه

یک رسانه عبری زبان در گزارشی از تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برسر جنگ غزه پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در گزارشی در این باره فاش کرد اختلافات میان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ بر سر سیر حوادث در جنگ غزه تشدید شده است.

در این گزارش آمده است که با وجود گذشت بیش از نیم سال از جنگ نسل‌کشی در نوار غزه، اما رژیم صهیونیستی هنوز حماس را شکست نداده است.

طبق این گزارش، این واقعیت عصبانیت بسیاری از صهیونیست‌ها را که در انتظار عملی شدن قول تکراری نتانیاهو مبنی بر پیروزی بر حماس هستند به همراه داشته است.

در همین راستا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در یادداشتی گزارش داد که نتانیاهو با گالانت و گانتس اختلافات شدیدی دارد و این اختلافات بر روند جنگ در نوار غزه تأثیر می‌گذارد.

طبق گزارش این روزنامه، نتانیاهو در تلاش است تا جنگ را به تنهایی مدیریت کند و این در حالی است که گالانت و گانتس درصدد هستند تا او را از تصمیم‌گیری در این باره کنار بگذارند.

وال استریت ژورنال همچنین فاش کرد: این سه نفر بر سر موضوعات مهم ازجمله چگونگی یک حمله نظامی قاطع، آزادی اسرا و نحوه مدیریت نوار غزه اختلاف نظر دارند.

طبق این گزارش، یکی دیگر از اختلافات شدید میان نتانیاهو و گالانت و گانتس نحوه پاسخ به حمله ایران است.

این روزنامه به نقل از «گیورا ایلند» رئیس اسبق شورای امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: بی‌اعتمادی میان این سه نفر بسیار واضح و بسیار مهم است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات