Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:36:00 GMT

هشدار درخشان به تیم‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۰۶۱

هشدار درخشان به تیم‌های ایرانی

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قرارگرفتن درکورس قهرمانی باید سه امتیاز دیدار مقابل نساجی را به دست آورد. ناطقان: تیم های پرسپولیس و نساجی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. حمید درخشان پیشکسوت و مربی اسبق پرسپولیس در گفت وگو با خبرآنلاین؛ درباره تقابل این دو و البته شرایط قرمزها در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






پرسپولیس باید در هفته دوم لیگ‌برتر به مصاف نساجی برود، نظر شما درباره این بازی چیست؟

احتمالا بازی خوبی خواهد شد چون  پرسپولیس در هفته قبل به پیروزی رسید و از نظر روحی روانی شرایط خوبی دارد. آن‌ها برای قهرمانی باید از همین الان اسب خود را زین کنند و امتیازها را جمع کند چون در دور برگشت امتیاز گرفتن سخت می‌شود و این امتیازها کارساز است. ان‌شالله پرسپولیس مانند نیمه‌دوم بازی با فولاد، بازی خوبی از خود نشان دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند که دور از دسترس نیست. با احترامی که برای نساجی قائلم، مطمئنا بازی خوبی خواهد بود و پرسپولیس برای این که در کورس باشد باید بازی را ببرد.

    پرسپولیس الان از نظر مالی مشکلاتی دارد که باعث می‌شود قادر به خرید بازیکنانی در تراز حریفان آسیایی نباشد و این خود یک معضل بزرگ برای این تیم است

بعد از بازی با الهلال، خیلی‌ها پیش‌بینی کردند که تیم پرسپولیس انسجام سال‌های قبل را ندارد اما در نیمه دوم بازی با فولاد روند دیگری را دیدیم، آیا پرسپولیس می‌تواند آن انسجام را داشته باشد یا خیر.

مطمئنا چنین است چون این بازیکن‌ها سال‌هاست در کنار یک‌دیگر بازی می‌کنند و نمی‌توان با یک بازی شرایط یک‌سال تیمی را محک زد. ممکن است در یک بازی چنین اتفاقی بیفتد اما در بازی‌های بعد تیم روال عادی خود را ادامه دهد و بهتر و بهتر شود. به نظرم نباید یک بازی را ملاک قرار داد.

هشدار درخشان به تیم‌های ایرانی

به نظرتان پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفقیت‌های سال‌های قبل را تکرار کند؟

پرسپولیس در ایران اول است اما در آسیا باید نگاه دیگری داشته باشد. تیم برای حضور قوی در آسیا باید  تقویت شود. چون حریف‌ها در آسیا به ما امان نمی دهند. آنها بازیکنان خوب را جذب می‌کنند و هزینه های زیادی می‌کنند و برای مبارزه با این تیم‌ها باید بازیکنان با کیفیت جذب شوند تا بتوانیم در آسیا رقابت کنیم. پرسپولیس الان از نظر مالی مشکلاتی دارد که باعث می‌شود قادر به خرید بازیکنانی در تراز حریفان آسیایی نباشد و این خود یک معضل بزرگ برای این تیم است.

در سال‌های اخیر، خیلی‌ها قهرمانی‌های پرسپولیس را به وزیر و... پیوند می‌زدند، اما بعد از گذشت چند سال و تغییر دولت، می‌بینیم که هم مدیرعامل و هم هیات مدیره استقلال  انتخاب شده اما تکلیف پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

ان‌شالله این هم به زودی مشخص می‌شود، اصلا نباید عجله کرد. پرسپولیس روال عادی خودش را طی می‌کند و حتما در زمان خود تصمیم‌گیری می‌شود و ان‌شاالله تصمیمات خوبی برای پرسپولیس خواهند گرفت.

در برخی جاها نام شما هم ذکر شده بود، آیا پیشنهادی داشته‌اید؟

عرض کردم اجازه دهید وزیر ورزش بررسی کنند و ببینند باید چه افرادی را انتخاب کنند که ان‌شاالله به پرسپولیس کمک کنند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: هشدار ، ناطقان ، درخشان ، ایرانی ، تیم ، قهرمانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار ناطقان درخشان ایرانی تیم قهرمانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است