Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند و با موافقت دولت با طرح مجلس در مورد اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تا بهمن ماه امسال سهام عدالت گروه نخست که شامل ۱۰ میلیون نفر از جمله ۴ میلیون نفر از افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی تا قبل از ۲۲ بهمن امسال واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس،‌ از مشمولان قبلی سهام عدالت که از سال ۱۳۸۴ شروع شد، حدود ۲ میلیون نفر افرادی هستند که همه مراحل ثبت‌نام را گذرانده و حتی کارت پرس شده سهام عدالت در اختیار دارند، اما به گفته حسین امینی‌خواه رئیس هیأت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به دلیل عدم هماهنگی بین سامانه شرکت‌های تعاونی شهرستانی سهام عدالت و سرور مرکزی سامانه سهام عدالت در سازمان خصوصی‌سازی این دو میلیون نفر از قلم افتاده و در حال حاضر با داشتن کارت پرس شده سهام عدالت به عنوان سهامدار عدالت شناخته نمی‌شوند.

امینی‌خواه همچنین به فارس گفته بود تعدادی از افراد ۶ دهک کم درآمد جامعه که باید سهام عدالت به آنها اختصاص می‌یافت نیز از ابتدا از قلم افتادند و نیز تعدادی از افراد ظرف ۱۵ سال گذشته جزء دهک‌های کم درآمد جامعه قرار گرفته و باید سهام عدالت به آنها اختصاص یابد.

وی همچنین گفت‌:‌دولت قبلی با اختصاص سهام عدالت به افراد جدید مخالفت می‌کرد، اما دولت سیزدهم موافقت کلی خود را اعلام کرده و طرح‌هایی با کمک مجلس، وزارت اقتصاد و وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در دست بررسی است که سهام عدالت به جاماندگان اختصاص یابد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سهام عدالت محمدرضا پورابراهیمی سهام عدالت میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سبا باشگاه خبرنگاران جوان ید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تعطیلی روزهای هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشورها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشورها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

کد خبر 847165 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم