Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر آقاپور : ۵۸ درصد از افراد بالای ۱۸ سال استان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی افزود: ۸۱ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان دوز اول و ۵۸ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در بین گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال نیز ۶۳ درصد دوز اول و ۷.۸ درصد نیز دوز دوم واکسن را دریافت کردند. 

اقاپور خاطر نشان کرد: تاکنون ۳ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۶۳۶ نفر علیه کرونا واکسینه شدند. 

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به اخرین روند بستری های کرونایی استان نیز اظهار کرد:  در حال حاضر ۱۲۶۴ بیمار سندرم حاد تنفسی در استان بستری هستند که ازاین تعداد ۶۶۰ مورد مشکوک و مابقی قطعی است. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۴ نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند و ۵۱ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصلند. 

آقاپور با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ هزار و ۲۳۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند،  گفت: فوتی های کرونایی استان به ۶۷۷۶ مورد رسیده است.

وی بااشاره به رنگبندی کرونایی استان نیز یادآور شد:  در حال حاضر ۳ شهرستان، اشنویه، بوکان و پیرانشهر قرمز، چالدران و پلدشت زرد و مابقی نارنجی هستند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی واکسن کرونا کرونا آذربایجان غربی اطلاع رسانی بیماری کرونا دوز دوم کرونا دوز اول واکسن واکسیناســیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بارش‌های نیمه اول سال آبی در استان به ۲۵۲ میلی‌متر رسیده، گفت: در مدت مشابه طولانی مدت، ۲۱۲ میلی‌متر بارش در آذربایجان‌غربی ثبت شده بود.

وی اضافه کرد: همچنین میزان بارش طی سال آبی جاری (از اول مهر تا پایان تابستان) در آذربایجان‌غربی افزایش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته و ۳۶ درصد بیشتر شده است.

رستگاری اظهار کرد: در سال آبی گذشته طی فصول پاییز و زمستان شاهد بارش ۱۸۵ میلی‌متری بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در هر سه حوضه ارس، دریاچه ارومیه و زاب شاهد افزایش بارش‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال بوده ایم، ادامه داد: این افزایش در حوضه دریاچه ارومیه ۱۵ درصد، رودخانه زاب ۳۱ درصد بوده و رودخانه ارس ۱۱۰ درصد بوده است.

رستگاری گفت: همچنین میزان بارش امسال در حوضه‌های ارس، دریاچه ارومیه و زاب به ترتیب ۵۱، ۲ و ۳۰ درصد بیشتر از متوسط بلندمدت بوده است.

به گفته وی، طی سال آبی جاری شاهد بارش ۶۱۶ میلی‌متری در حوضه زاب، ۲۲۹ میلی‌متری در حوضه دریاچه ارومیه و ۱۷۹ میلی‌متری در حوضه ارس هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۶ درصدی حجم آب پشت سد های آذربایجان غربی
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان غربی دیدن کردند
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • ۵۴۹ جانباخته در تصادفات جاده‌ای در ۱۴ روز اخیر
  • ۲۵۲ میلی‌متر بارندگی در نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی