Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی پور نماینده مردم شهرستان‌های ماکو ، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مسائل و مشکلات مردم روستای بابا احمد گفت: عملیات اجرایی طرح آبیاری تحت فشار پایاب سد بابااحمد در چالدران چندین سال بود که با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد به صورت نیمه تمام مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پور با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های به عمل آمده با مسئولین استانی جهت اتمام این طرح ۱۳ میلیارد تومان اعتبار از سوی جهاد کشاورزی استان مصوب شده است افزود: با اتمام این طرح بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه از دیم به آبی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد بابا احمد چالدران مجلس شورای اسلامی اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۹ کیلومتر از این جاده تعریض و بهسازی شده و تنها حدود یک کیلومتر انتهایی آن باقی مانده گفت: ۵ کیلومتر از این مسیر در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شده و یک کیلومتر باقی مانده نیز امسال با ۵ میلیارد تومان اعتبار دیگرتکمیل خواهد شد. محمدی گفت با بهسازی این مسیر و نصب سه دستگاه دوربین کنترل سرعت حوادث رانندگی منجر به فوت در این مسیر به صفر رسیده است. وی افزود:عرض این جاده نیز از ۶ متر به ۱۱ متر افزایش یافته و این موجب تسهیل در عبور و مرور نیز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی