Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@07:24:10 GMT

۶۰جایگاه عرضه بنزین لرستان رفع نقص شدند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۲۴۸

۶۰جایگاه عرضه بنزین لرستان رفع نقص شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، پیمان بهرامی در این باره گفت: بدنبال ایجاد مشکل در جایگاه های عرضه بنزین کشور در لرستان نیز همه جایگاهها با مشکل مواجه شدند و از مدار خارج گردیدند .

وی افزود : همه اکیپ های فنی شرکت در سطح استان کار رفع نقص جایگاه‌ها را آغاز کردند و هم اکنون نیز در حال انجام است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان در ادامه گفت : تا این لحظه تعداد ۶۰ جایگاه از مجموع ۸۷ جایگاه استان رفع نقص شده و جهت ارائه خدمات به مردم وارد مدار شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیمان بهرامی با بیان اینکه تعمیر جایگاهها تا برگشت همه جایگاه‌ها به مدار ادامه خواهد داشت اظهار کرد: در حال حاضر همکاران فنی ما در سطح استان در حال عملیات رفع نقص هستند و تا برگشت همه جایگاه‌ها به مدار ادامه خواهد داشت. 

وی از محفوظ ماندن سهمیه بنزین رانندگان در کارت‌های سوخت خبر داد و افزود : این اطمینان را به مردم خواهیم داد که همه سهمیه کارت‌های رانندگان محفوظ است و خللی در سهمیه آنها بوجود نخواهد آمد. 

بهرامی تصریح کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ها و صداوسیما و اطلاعیه های صادره شرکت دریافت نمایند .

46

کد خبر 1567448

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان جایگاه ها رفع نقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی