Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی فراورده‌های نفتی، گفت: تلاش ما این است که تا انتهای روز عملیاتی شدن سیستم سهمیه‌بندی به نتیجه برسد. خبرگزاری میزان - مسعود رضایی در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص رفع مشکل سهمیه‌بندی سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: برای حل این مشکل ۲ راهکار را به‌صورت موازی شروع کرده‌ایم یکی فعال شدن جایگاه‌های عرضه سوخت باقیمت بالاتر یعنی بنزین لیتر ۳ هزار تومان تا هم‌وطنان به سوخت موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: به‌صورت همزمان برای عیب‌یابی سیستم سهمیه‌بندی و تست راهکارهای بازگرداندن این سیستم اقدام کرده‌ایم که این امر هم اواخر روز گذشته به نتیجه رسید و در حال حاضر تیم‌های عملیاتی برای فعال شدن سیستم سهمیه در جایگاه‌های عرضه سوخت فعالیت می‌کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی فراورده‌های نفتی، در خصوص خبر رفع ۷۰ درصدی مشکل جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: ما هر ۲ راه‌حل ذکرشده را آماده پیاده‌سازی داریم و این ۷۰ درصد به جهت شرایط عملیاتی است که سعی می‌کنیم تا سیستم سهمیه‌بندی را به‌طور کامل فعال کنیم و نمی‌خواستیم که بیشتر از این حد سوخت را با تک‌نرخی ارائه بدهیم.   رضایی ادامه داد:  تلاش ما این است که جایگاه‌های باقی‌مانده را با سیستم سهمیه‌بندی بالا بیاوریم تا هم‌وطنان عزیز بتوانند از سهمیه کارت‌های سوخت خود استفاده کنند. اما راهکار عملیاتی که بتوانیم با نرخ ۳ هزارتومانی بنزین را ارائه بدهیم همچنان امکان‌پذیر است و در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت کشور انجام می‌شود و برای فعال‌سازی سیستم سهمیه‌بندی نیز به‌زودی به نتیجه خواهیم رسید.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی فراورده‌های نفتی، در خصوص اعلام بازده زمانی برای رفع مشکل سهمیه‌بندی سوخت بابیان اینکه بحث سوخت‌رسانی که اولویت اول در ساعات ابتدایی بروز مشکل بود حل شده است  و در حال حاضر جایگاه‌ها در حال سوخت‌رسانی هستند، گفت: ولی اکثریت جایگاه‌های سوخت  بنزین را فقط با نرخ ۳ هزارتومانی عرضه می‌کنند.   رضایی در پایان اظهار کرد:  مشکل سهمیه‌بندی نیز که  در اولویت دوم ما بود تا سامانه‌ها به‌طور کامل به حالت عادی و عملیاتی برگردند از اواخر دیشب به نتیجه قطعی رسید و در حال پیاده‌سازی این مورد در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت هستیم، اما به دلیل این که برای عملیاتی شدن سیستم سهمیه‌بندی در ابتدا باید تست‌های لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شود این کار یک مقدار کند پیش می‌رود، اما امروز تلاش ما این است که ان شاءالله تا انتهای روز کار به نتیجه برسد تا هم‌وطنان بتوانند از کارت‌های سوخت خود استفاده کنند.   بیشتر بخوانید: مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: حل مشکل سوخت رسانی تا ظهر فردا     انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی بنزین سوخت گیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بنزین سوخت گیری جایگاه های عرضه سوخت سهمیه بندی جایگاه ها شدن سیستم شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد