Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را در کارنامه خود دارد.

خبرگزاری میزان - رودی ژستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان، جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال، شب گذشته وارد تهران شد. این مهاجم فرانسوی که سابقه بازی در تیم‌های استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را در کارنامه خود دارد، در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال گزارشی از کارنامه این بازیکن منتشر کرده است:

رودی ژستد متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۸۸/ ملیت: فرانسه - بنین/ قد: ۱/۹۳

تیم‌های سابق:

متز، کان، کاردیف سیتی، بلکبرن، استون ویلا، میدلزبورو، ملبورن ویکتوری و پانتولیکوس یونان

ژستد دوران بازی خود را از تیم پایه متز آغاز کرد. این بازیکن پس از دو سال حضور در متز فرانسه، به صورت قرضی راهی تیم کان شد و دوباره به متز بازگشت و بعد از یک فصل حضور مجدد در این تیم، راهی چمپیون‌شیپ انگلیس شد و پس از گذراندن دو فصل درخشان با بلکبرن، راهی استون ویلا شد تا بازی در لیگ برتر را هم تجربه کند.

بعد از دو فصل بازی در ویلا، ژستد در چمپیون‌شیپ دوران بازی خود را ادامه داد و دوره‌ای کوتاه را هم در لیگ برتر استرالیا گذراند.

ژستد فصل جدید را هم در لیگ یونان با گلزنی آغاز کرده است.

ژستد سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۹ سال فرانسه را در کارنامه خود دارد و با این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۰۷ به نیمه‌نهایی هم رسید، اما تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی مغلوب اسپانیای قهرمان شد. او در رده بزرگسالان برای تیم ملی بنین به میدان رفته است.

بنابر اطلاعات مندرج در هواسکورد، نقاط قوت ژستد توانایی فوق‌العاده در تمام کنندگی و پیروزی در دوئل‌های رودرروست.

فصل ۱۵-۲۰۱۴ بهترین فصل فوتبالی ژستد محسوب می‌شود که او موفق شد در لیگ فیزیکی چمپیون‌شیپ در ۳۹ مسابقه، ۲۰ گل به ثمر برساند و این آمار درخشان باعث حضور او در لیگ برتر شد.

رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را هم دارد، اما پست اصلی او مهاجم نوک است.

بیشتر بخوانید: روشن: نیمکت استقلال به آرامش بیشتری نیاز دارد/ یامگا‌ مسئولیت‌پذیر نشان داد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال رودی ژستد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال رودی ژستد چمپیون شیپ استون ویلا رودی ژستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

به گزارش ورزش‌سه، گل گهر در حالی وقت‌های قانونی برابر استقلال خوزستان را تمام کرد که به جز خوزستانی‌ها، تمام کسانی که در استادیوم اختصاصی سیرجانی‌ها حضور داشتند در حال جشن و پایکوبی بودند و مطمئن از کسب یک پیروزی آسان لحظات خوشی را سپری می‌کردند.

ویدئو: 330338

روی گل دوم گل گهر ۳ بازیکن تاثیر داشتند که نقش مهدی تیکدری هافبک راست این تیم از دو بازیکن دیگر پررنگ‌تر بود. تیکدری پس از یک و دویی که در سمت چپ خط دفاعی با بازیکن هم تیمی داشت، باز دیگر توپ را در اختیار گرفت و در حالی که انتظار می‌رفت اقدام به ارسال توپ کند به داخل محوطه جریمه زد و دو بازیکن دیگر استقلال خوزستان را با حرکت فریبنده و تکنیکی خود از بازی خارج کرد و سپس توپ را به تیرک دوم فرستاد.  در این لحظه بسیاری از بازیکنان استقلال خوزستان به همراه سنگربان این تیم از جریان بازی خارج شده بودند و فرصت برای امید لطیفی فراهم بود تا تصمیمات متنوعی بگیرد. او درنهایت توپ را با پاس رو به عقب و روی زمین برای قائم اسلامی‌خواه مهیا کرد و او هم با یک بغل پای دقیق و تماشایی گل دوم گل گهر را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد.

تیکدری که در دوران امیر قلعه نویی به عنوان یک ستاره از تراکتور به گل گهر پیوست، طی سالیان اخیر یکی از نفرات کلیدی این تیم بوده و حالا در شرایطی به روزهای پایانی فصل نزدیک می‌شود که قراردادش در حال اتمام است. 

تیکدری در پنجره زمستانی با پیشنهاد جدی باشگاه استقلال روبرو بود ولی باشگاه گل گهر اجازه این جدایی را نداد و جواد نکونام مجبور به جذب میلاد فخرالدینی برای جایگزینی یامگا شد. این بازیکن اما به نظر می‌رسد در پایان فصل به ماجراجویی خود در سیرجان خاتمه دهد و فصل جدیدی را در زندگی حرفه‌ای آغاز کند.

عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم