Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@17:09:49 GMT

کشته شدن یک قلاده خرس در ایوان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۲۹۲

کشته شدن یک قلاده خرس در ایوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: دامدار ساکن یکی از روستاهای بخش زرنه موجب کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای نر بالغ شد.

غلامرضا ابدالی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در ایلام اظهار کرد: دامدار ساکن یکی از روستاهای بخش زرنه این شهرستان موجب کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای نر بالغ شد.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست، ضرر و زیان هر قلاده خرس قهوه‌ای ۷۵۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام بیان کرد: پرونده فرد مورد نظر برای سیر مراحل قانونی به دادگستری بخش زرنه ارسال شده است.

وی ادامه داد: خرس شبانه قصد ورود به مراکز انسانی را داشته و دامدار به همین علت سمت خرس شلیک کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام ایوان کشتن خرس قلاده خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود