Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:29:10 GMT

کشمش خرم‌دره در بورس

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۲۹۹

کشمش خرم‌دره در بورس

ایسنا/زنجان مدیر جهادکشاورزی خرم‌دره گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در خرید و فروش کشمش تیزآبی گزارش نشده است.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خرم‌دره یکی از قطب‌های مهم تولید انگور در استان زنجان به‌ شمار می‌رود که کشاورزان زیادی در شهرستان در تولید این محصول ایفای نقش می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۷۰۰ هکتار از اراضی این منطقه به کشت محصول انگور اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این مطلب که ۲۵ درصد از انگور تولیدی خرم‌دره به صورت تازه‌خوری مصرف می‌شود، تصریح کرد: ۵ درصد از تولیدات نیز توسط تولیدکنندگان خرم‌دره به غوره، سرکه و شیره و ۷۰ درصد نیز به انواع کشمش تبدیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امسال کشاورزان خرم‌دره ۸۰۰۰ تن انگور از باغات خود برداشت کردند، متذکر شد: پارسال کشاورزان با مشکلاتی در حوزه فروش کشمش تیزآبی مواحه بودند که خوشبختانه امسال تاکنون مشکل خاصی در زمینه فروش این محصول گزارش نشده است.

محمدی با اشاره به اینکه اکثر خریداران کشمش منطقه کارخانه‌های کشمش بوده و مقصد نهایی آنان نیز صادرات است، تصریح کرد: امسال شرایط جوی اجازه داد تا کشاورزان خرم‌دره بتوانند تیزآب با کیفیتی تولید کنند، هر چند کیفیت محصول امسال نسبت به سال گذشته خوب بود.

مدیر جهادکشاورزی خرم‌دره با بیان اینکه توزیع گرده تیزآب نیز در این شهرستان توسط عوامل توزیع انجام شد و جهادکشاورزی در این زمینه وظیفه نظارتی خود را انجام داد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد مشکلات سال گذشته در گرده تیزآب نبودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان كشمش تیزاب خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پژو پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با برنامه‌ریزی و هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه خود را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.   این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار ۱۴۰۳ صورت گرفته است.   به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پژو پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال ۱۴۰۳
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال 1403
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی درچهارمحال و بختیاری
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • آخرین تحولات قیمت نفت