Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:49:58 GMT

طراحی اپلیکیشن چه کاربردی دارد؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۸۵۶

طراحی اپلیکیشن چه کاربردی دارد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه اپلیکیشن‌ها به یکی از نیازهای اساسی جوامع بشری تبدیل شده است چرا که این اپ ها هستند که سبب سهولت در انجام کارهای روزمره بشر شده است، همچنین می‌توان گفت اپلیکیشن‌ها با گذشت زمان روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند. می‌توان گذشته نه چندان دور را تصور کرد که به طور مثال برای انجام یک عملیات بانکی لازم بود تا به بانک برویم تا عملیات مدنظر بانکی را انجام دهیم اما امروزه با نصب اپلیکیشن‌های بانکی می‌توانیم به راحتی عملیات بانکی را انجام دهیم و این امر به معنی صرفه جویی در وقت و هزینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاری است که اپلیکیشن‌ها انجام می‌دهند؛ صرفه جویی در وقت، هزینه و سهولت در انجام امور روزمره. برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن و کاربردهای آن ابتدا باید با مفهوم اپلیکیشن آشنا شویم.

اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن به تمام نرم افزارهایی گفته می‌شود که بر روی کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود البته به استثنای سیستم عامل‌ها و زبان‌های برنامه نویسی تمامی برنامه‌ها اپلیکیشن محسوب می‌شوند.اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند بر اساس سیستم عامل‌های android و ios طراحی و نصب می‌شود. شما با طراحی اپلیکیشن حرفه ای و بدون باگ می‌توانید بسیاری از مشکلات و چالش‌های کاربران خود را با یک اپلیکیشن (application) برطرف کنید.

اپلیکیشن تحت وب

همانگونه که برای دسترسی به سایت‌ها به url نیاز دارید برای دسترسی به این نوع اپلیکیشن نیز نیاز به آدرس url آن اپلیکیشن است. این نوع اپلیکیشن با زبان html که یک زبان برنامه نویسی است نوشته می‌شود، نمونه مدرن از اپلیکیشن‌های تحت وب، اپلیکیشن‌های تحت وب پیش رونده هستند که ظاهر و کارایی یک اپلیکیشن معمولی را دارند اما از شاخصه‌های مدرن تحت وب بهره می‌گیرند. بهترین خصوصیت این نوع اپلیکیشن، تجربه آنی کاربر برای دسترسی به خدمات اپلیکیشن بدون نیاز به انجام مراحل دانلود و نصب آن است.

کاربرد طراحی اپلیکیشن

از آنجایی که استفاده از اپلیکیشن‌ها توسط افراد به امری معمولی مبدل شده، همچنین استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش و خدمات آنها در حال گسترش روزافزون است، لذا طراحی اپلیکیشن نقش اساسی در شناخته تر شدن یک برند و خدمات ارائه دهنده آن ایفا می‌کند. چراکه استفاده از اپلیکیشن، به طور مثال بسیار ساده‌تر از مراجعه به یک فروشگاه برای خرید یا رفتن به بانک برای واریز وجه است. پس شما هم می‌توانید برای شناخته تر شدن برند خود و یا فروش کالا و ارائه خدمات خود به طراحی اپلیکیشن مرتبط با شغل و فعالیت خود بپردازید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

همان طور که گفته شد یکی از بهترین و موثرترین اموری که باعث معرفی گسترده یک محصول یا یک فروشگاه می‌شود طراحی اپلیکشن است، حال اگر افراد خواهان افزایش فروش کالا و یا خدمات خود باشند یکی از راه‌هایی که کمک شایانی به امور مذکور می‌کند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است. اپلیکیشن فروشگاهی سبب تسهیل در خرید برای مشتری و افزایش فروش برای صاحبان کسب و کار می‌شود. نکته جالب توجه آنجاست که اگر شما صاحب کسب و کار هستید و در آینده نزدیک اقدام به طراحی اپلیکشن کنید جزو اولین‌ها هستید و از رقبای خود پیشی می‌گیرید.

طراحی اپلیکشن در تهران

اگر ساکن پایتخت هستید همینطور علاقه به گسترش فعالیت و کسب و کار خود به شیوه مدرن و آنلاین دارید، طراحی اپلیکیشن در تهران بهترین راه برای گسترش فعالیت‌های شماست، حتی اگر از این موضوع بگذریم آمار استان تهران در طراحی اپلیکیشن روز به روز در حال گسترش است و صاحبان مشاغل در تهران باید در این اندیشه باشند که از غافله عقب نمانند و به زبان ساده از رقبای خود عقب نیفتند.

طراحی اپلیکیشن با تکرو نویسان

تیم تکرونویسان با بهره از بهترین برنامه نویسان و طراحان وب سایت و اپلیکیشن این نوید را به شما هموطنان عزیز می‌دهد تا یاری رسان شما در طراحی اپلیکیشن و وب سایت در حوزه‌های گوناگون باشد. شما با تیم برنامه نویسی تکرونویسان می‌توانید تمامی مشکلات کاربران خود را حل کنید، و از مشکلات کسب و کار خود فرار کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5337113

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار دکوراسیون منزل لوازم خانگی خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا اینستاگرام کسب و کارهای اینترنتی صنایع غذایی ساختمان سازی بسته بندی تولید داخلی صنعت خودروسازی مبلمان مواد ضدعفونی کننده طراحی اپلیکیشن اپلیکیشن ها کسب و کار تحت وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

امتداد-  اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه ۴.۹.۱ رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟