Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما از پخش خبر انتصاب داماد شهردار تهران قدردانی کرده و از آن به عنوان گامی بلند در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم یاد کرده است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جبلی

ریاست محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با عنایت به تهیه و پخش گزارش‌های دقیق و مستدل توسط همکاران جنابعالی که در روز‌های اخیر نیز مورد استقبال فعالان عرصه رسانه و هموطنان عزیز قرار گرفت، ضمن قدردانی از معاونت سیاسی، خبرنگاران تیزبین و متولیان بخش‌های خبری، از رویکرد جدید رسانه‌ای جنابعالی که ابعاد نظارتی رسانه را ارتقا داده و فرهنگ عدالت و قسط را نهادینه می‍ کند و صدای مردم و انتقاد سازنده را برجسته می‌سازد و می‌تواند به بهبود روند‌ها و صریح‌گویی برای احقاق حقوق ملت کمک نماید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

گام بلند آن رسانه در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، روند قابل تقدیری است که استقبال هموطنان و همه دلسوزان را در پی داشته و همگان خواستار ادامه‌دار بودن این روند مطلوب هستند.

رجاء واثق دارم ادامه و تقویت رویکرد اتخاذ شده، باعث مردمی‌تر شدن و کاهش فاصله بین آن رسانه و برخی از اقشار و هموطنان (که در سال‌های اخیر از رسانه ملی فاصله گرفته بودند)، خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی و همکاران محترمتان را مسالت می‌نمایم.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید ۶۳۰ واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، ۱۵ درصد پیش پرداخت خرید واگن‌ها پرداخت شده و بزودی واگن‌ها به تهران می‌رسند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیریت شهری ششم تهران و دولت سیزدهم بالاترین سطح همکاری دو نهاد مهم و خدمتگزار را دنبال می‌کنند، به طوری که نه تنها علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در جلسات مداوم و هفتگی هیئت دولت شرکت می‌کند بلکه رئیس‌جمهور، حکم نماینده ویژه برای شهردار تهران صادر کرد.

اما در این میان مخالفان تلاش کردند که اختلاف‌نظر فنی یکی از مدیران میانی وزارت کشور با مدیریت شهری بر سر تایید صلاحیت واگن‌های وارداتی را به اختلاف دو نهاد تعمیم دهند. برخلاف نظر این مدیر، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران می‌گوید: متروی تهران پیش از این کارشناس تایید واگن‌ها بوده و اگر شرکت دیگری بخواهد کار تایید را انجام بدهد باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

رسانه‌های اصلاح‌طلب در حالی روی فراموشی مردم حساب باز کردند که گویا از یاد برده‌اند  که این محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران در دوره اصلاحات بود که بارها و حتی در تلویزیون، حسن روحانی و دولتمردان دولت قبل را به باد نقد گرفت؛ هاشمی حتی  در آذر ماه سال 1399 درباره عدم تامین پول واگن‌ها، رفتار دولتمردان گذشته را «خیلی کودکانه» خواند و گفت: «...چرا دولت مردان ما نمی‌فهمند، وقتی ما سیستمی را هزینه کردیم، تونل و تجهیزات ثابت را ساخته‌ایم، اما چرا واگن خریداری نمی‌کنیم ...».

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

آتش اختلاف در شورای شهر دوره پنجم آنقدر شعله‌ور بود که هر دو طرف بارها علیه یکدیگر صحبت کردند و ابایی هم از اعلام آشکار اختلافات نداشتند البته این  شکاف، به موضع گیری‌های آشکار رسانه‌ای محدود نشد، بلکه آنقدر وسعت گرفت که رئیس جمهور دوره قبل حتی اجازه ورود پیروز حناچی؛ شهردار سابق تهران به جلسات هیئت دولت را نمی‌داد.

ماجرای واگن‌ها چیست؟

پیروز حناچی؛ شهردار سابق تهران چند ماه پیش در روزنامه اعتماد مدعی شده بود «قرارداد 630 واگن مترو، اساساً مرتبط با مدیریت شهری فعلی شهر تهران نیست و به تلاش‌های مدیریت قبلی باز می‌گرد» هرچند که صحبت‌های اولیه به آن سال‌ها بر می‌گردد اما باید از پیروز حناچی پرسید که برای این قراردادی که از سال 97 ابلاغ شده چه قدمی برداشته است؟

واقعیت این است که نه تنها در دوره قبل اقدام عملی در این باره انجام نشد بلکه شهردار تهران همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش‌پرداخت خرید واگن‌ها را پرداخت و حتی با افزایش 25 درصدی این تعداد را به 791 دستگاه رساند.

همچنین این دوره مدیریت شهری توانست در اتفاقی کم‌نظیر رکورد افتتاح میانگین ماهانه یک ایستگاه مترو را ثبت کند و آن و در اختیار مردم قرار دهد.

این درحالیست که در آن دوره مدیریتی نه تنها واگن و اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل اضافه نشد بلکه 1600 اتوبوس کمتر از آنچه تحویل گرفته شد به دوره زاکانی تحویل داده شد و در موضوع مترو حتی انبارهای قطعات یدکی مترو خالی به دوره مدیریت ششم تحویل داده شد.

همچنین طبق آنچه در کتابچه تحول و تحویل (که مدیران دوره قبل برای کارنامه عملکردشان چاپ کردند)، تنها برنامه‌ریزی برای تهیه 200 دستگاه اتوبوس (80 دوکابین و 120 تک کابین) دیده می‌شود که با 826 اتوبوس جدید، 428 دستگاه اتوبوس اورهال شده و قرارداد 2500 دستگاه اتوبوس 12 متری، 25000 دستگاه تاکسی سدان برقی، 2500 دستگاه تاکسی شاسی‌بلند (suv)، 10 هزار دستگاه ون و 150 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما