Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی به همشهریان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد از خودروهای ناوگان دوگانه سوز هستند، هیچ گونه مشکل جهت خدمت رسانی به همشهریان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۱۰ هزار دستگاه خودروی پلاک ت زرد رنگ و حدود سه هزار خودرو پلاک سفید فعال در بخش آژانس‌ها آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اکیپ‌های فعال بازرسی در سطح شهر بر نحوه خدمت رسانی نظارت کامل دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان مبنی بر دریافت کرایه بیشتر و امتناع از خدمت رسانی می‌توانند موارد مربوطه را به شماره تلفن ۳۵۶۸۸۱۰۰ و سامانه ۱۳۷ و از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar در میان بگذارند.

کد خبر 531472

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکسی اختلال در پمپ بنزین شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر «حسین سلامی» برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد تأکید کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته