Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکلی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نداریم و آماده بازگشایی حضوری مدارس شهرهای استان به صورت ترکیبی هستیم.

حسن‌ مظفری صبح امروز (۵ آبان‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبراعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان زنجانی برای اولین‌بار در استان در المپیادهای علمی کشور ۲ مدال طلا در رشته‌های شیمی و زیست‌شناسی، ۲ مدال نقره و  یک مدال برنز به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشار به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان در استان زنجان، افزود: از این تعداد ۱۱۳ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و مابقی در دوره متوسطه اول و دوم در استان مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول در رابطه با آغاز به تحصیل حضوری دانش‌آموزان در مناطق روستایی استان، تصریح کرد: در ۳ مهرماه، ۵۳۰ مدرسه به صورت حضوری با جمعیت تراکم کلاسی زیر ۱۵ نفر و به تعداد ۱۸ هزار و ۳۴۱ دانش‌آموز در مناطق روستایی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همچنین ۴۱۱ مدرسه به صورت ترکیبی با جمعیت تراکم کلاسی زیر ۳۰ نفر به تعداد ۳۲ هزار و ۷۴۷ دانش‌آموز در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

مظفری با بیان اینکه در آبان‌ماه نیاز است مدارس شهری به صورت آموزش ترکیبی به صورت آرام و تدریجی آغاز شود، اظهار کرد: ۴۳۰ مدرسه زیر ۳۰۰ نفر در شهر زنجان با جمعیت کل دانش‌آموزان ۸۰ هزار نفر به صورت ترکیبی در آبان مشغول به تحصیل شوند.

وی با بیان اینکه در آموزش ترکیبی، کلاس‌های درس گروه‌بندی می‌شوند و تعداد کلاس‌ها نباید از ۱۵ نفر بیشتر باشد و در کل دانش‌آموزان دو روز در هفته در مدرسه حضور دارد، افزود: هنرستان‌ها و کلاس‌های عملی از سوم مهرماه به صورت رسمی در هر کارگاه زیر ۱۰ نفر تشکیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به ابلاغ دستورالعمل بازگشایی مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش به استان، تصریح کرد: مشکلی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نداریم و خانواده‌ها نیز همکاری بسیار خوبی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: این اداره‌کل تابع مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشایی توسط این اداره‌کل انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کرونا در ایران پروتکل های بهداشتی مدارس مشغول به تحصیل آموزش و پرورش استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت تحقق وعده صادق، امروز به صورت همزمان در مدارس استان یزد دانش آموزان با اهدای شاخه گل، از سرداران سپاه پاسداران در ویژه برنامه‌ی " سپاس سردار" قدردانی کردند.
در این برنامه، دانش آموزان با سردادن شعار‌هایی علیه اسرائیل و آمریکا، انزجار خود را از دشمنان نشان دادند.
رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، هدف از این برنامه را تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان این کشور اسلامی بدانند، دلاورمردان ایرانی همیشه با ایمان و توکل به خدا در تحقق وعده هایشان صادق هستند.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد