Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ موسی احمدلو گفت: با گازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی در نیمه نخست امسال؛ تعداد واحدهای صنعتی- تولیدی استان به ۲ هزار و ۳۹۵ واحد؛ افزایش یافت.
وی از بالندگی گاز در واحدهای صنعتی استان زنجان خبر داد و اذعان داشت: واحدهای صنعتی – تولیدی استان متشکل از یک هزار و ۵۴۷ واحد صنعتی جزء و ۸۴۸ واحد صنعتی عمده و فوق عمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گازدار شدن صنایع نشان دهنده وابستگی مستقیم آنها به صنعت گاز است؛ اظهار داشت: شرکت های صنعتی بزرگ و فعالِ خارج از شهرک های صنعتی نیز از انرژی گاز استفاده می کنند که تجهیز این شهرک های صنعتی و شرکت های فعال به انرژی گاز؛ گامی مهم و اساسی در راستای توسعه صنایع مختلف در استان زنجان است.
 احمدلو ادامه داد: یکی از مهم ترین وظایف این شرکت، ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی به ‌عنوان سوخت پاک؛ با هدف تأمین رفاه، اطمینان ‌خاطر و رضایت روزافزون مشترکان گاز استان است؛ افزود: صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی راهی برای پایداری گاز است و مصرف بهینه آن مخصوصاً در فصول سرد سال، دستیابی به این هدف را تسهیل می‌کند.
وی با اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای؛ تصریح کرد: اجـرای عملیات خطـوط انتقـال گـاز در نقـاط مختلف استـان برای تقویت و تکمیـل زیر ساخت‌های گاز به شهرها، روستاها و صنایع، جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های میان تقطیر در صنایع عمده استان و صرفه جویی در مصرف سوخت از مهم ترین برنامه های گاز زنجان است.
 احمدلو در پایان با بیان اینکه گاز؛ ۶۵ درصد سبد انرژی استان را تشکیل می دهد، گفت: این شرکت علاوه بر گازرسانی گسترده به بخش ها و مناطق مختلف استان، توجه ویژه ای به افزایش سطح کیفی خدماتِ قابل ارائه به مشترکان گاز دارد که از جمله این طرح ها می توان به اجرای پروژهای خدمات غیر حضوری و راه اندازی سامانه های ارائه خدمات الکترونیکی اشاره کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گاز زنجان گاز طبیعی آلودگی جام جم استان زنجان واحد صنعتی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با سفر به شهرستان‌های دلیجان و محلات از چند واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد.

شرکت سیمان دلیجان، واحد گاوداری بیگی، مرحله دوم شرکت لوله و پروفیل، شرکت تولید الیاف و نخ ساویس و نیروگاه یک صد مگاواتی خورشیدی مانا انرژی در محلات واحد‌هایی بودند که استاندار مرکزی ضمن بازدید از آنها در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری