Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمد مهرپور در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در مرحله نیمه‌نهایی با تیم یکدست و لیگ برتری یزد روبرو شدیم که با نتیجه ۲ بر ۰ بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: تیم‌هایی که در مقابل ما صف‌آرایی کردند جزو استان‌هایی بودند که هم به لحاظ امکانات و هم از حیث هزینه‌ از شرایط خوبی بهره‌مند بودند و در بحث والیبال ساحلی دارای پیشینه و جزو لیگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی و سرپرست تیم والیبال ساحلی زیر ۲۲ سال استان در رقابت‌های قهرمانی کشور با اشاره به اینکه بازیکنان ما در این دوره از مسابقات بازی‌های خوبی را از خود نشان دادند، گفت: حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات مطرح در سطح کشور نه‌تنها بر میزان تجربه بازیکنان ما می‌افزاید و آن‌ها را میدان‌دیده می‌کند بلکه روزنه امیدی درزمینهٔ والیبال ساحلی در آینده نه‌چندان دور برای خراسان‌شمالی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی والیبال مربی قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی

عباس پورعسگری از رامسر علیرضا آقاجانی از بابل ملی پوشان مازندرانی شرکت کننده در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان هستند.

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ایران از ششم فروردین در کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی فدراسیون آغاز شده است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی و ابوالحسن خاکی‌زاده بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر رحمان رئوفی سرمربی گلستانی، آرش رامسری مربی مازندرانی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان از ۱۶ تا ۱۹ فروردین در تور آزاد نووالی فیلیپین و پس از آن از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه در تور آزاد تایلند شرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۲ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان