Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده است در مهم ترین رقابت خود به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان رفت و موفق شد با نتیجه‌ی ۵ بر صفر به پیروزی برسد.

این پیروزی برای وفایی درحالی به دست آمد که او در رده‌بندی کلی در جایگاه ۶۰ جهان قرار دارد در حالی که اُ سالیوان در رده‌بندی جهانی در مقام سوم دنیا ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ملی پوش اسنوکر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال راه اندازی تلویزیون تئاتر ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  کاظم نظری در مصاحبه تلفنی با برنامه «پرده آخر» رادیو گفتگو، درخصوص مهمترین رویداد‌های تئاتر در سال ۱۴۰۲ گفت: تلاش در جهت تقویت تئاتر ملی ایران، فرهنگ سازی در جامعه، اشتغال زایی، ایجاد دیپلماسی فرهنگی و ارتباط موثر و معنادار با جهان، صیانت از فعالان عرصه نمایش کشور و ارتقا منزلت اجتماعی و اقتصادی از جمله اهداف تاسیس سازمان تئاتر است تا بتوان مسیر رشد برای تئاتر کشور را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بزرگان تئاتر کشور روی تاسیس این سازمان کار کرده‌اند افزود: در اولین جلسه شورای عالی تئاتر تمام حوزه‌های نمایشی تمام دستگاه‌ها حضور داشتند که به صورت ماهانه و هدفمند بزگرار شده و موضوعات تئاتر کشور بر مبنای سند بررسی خواهد شد.

نظری با اشاره به تقویت حوزه آموزش در استان‌های کشور در سال جاری گفت: در پایان سال کشور در شهر اردبیل و ایلام ۲ کارگاه نمایشنامه نویسی برای افراد بین ۱۸ تا ۲۵ سال برگزار شد که برای تمام کشور ادامه خواهد داشت. موضوع دراماتورژی و اقتباس نیز که از جمله مشکلات عرصه تئاتر است در این کارگاه‌ها گنجانده شده است و در خرداد یا دی ماه سال جاری گزارش مفصلی در این حوزه ارائه خواهد شد.

مدیرکل هنر‌های نمایشی همچنین از راه اندازی کانون تهیه کنندگان یا مجریان طرح تئاتر، درجه بندی آثار تئاتری، درجه بندی تماشاخانه‌های خصوصی و دولتی، تور نمایش‌ها و اجرا‌های نمایش‌های فجر و کودک و نوجوان در سراسر ایران و قابلیت پخش تئاتر‌های از تلویزیون در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: برای امسال برنامه ریزی کلانی در نظر گرفته شده است و کار‌ها از سر دلسوزی پیگیری خواهد شد. ایران ظرفیت بی نظیری در دنیا دارد و می‌توان با هنر ایرانی دنیا را فتح کرده و حامل صلح و دوستی برای دنیا باشیم.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • ورود اسپانسرها به اسنوکر پس از حرفه‌ای شدن وفایی و سرخوش
  • این دانشگاه ایرانی در جمع ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • خط‌ونشان اتلتیکومادرید با شکست شگفتی ساز
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ خیرونا/ دیگر از شگفتی سازی خبری نیست + فیلم
  • نماینده هنگ‌کنگ نخستین حریف وفایی
  • احتمال راه اندازی تلویزیون تئاتر ایران