Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر نیکزاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بابل افزود : رییس جمهوری با افزایش وام مسکن روستایی به مبلغ ۲ میلیارد ریال موافقت کرده است و پرداخت آن از سوی بانک ها هم بزودی آغاز خواهد شد.

وی گفت: با توجه به رکود مسکن طی دو سال اخیر ، افزایش وام مسکن روستایی گره گشا خواهد بود و رونق ساخت مسکن روستایی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر معتقد به تولید محور بودن روستاها هستیم ، باید زمینه ماندگاری جوانان در روستاها فراهم شود و افزایش وام مسکن روستایی مشوق خوبی برای ماندگاری جوانان در روستاها خواهد بود.

نیکزاد نقش بنیاد مسکن را در تحقق طرح دولت سیزدهم برای ساخت یک میلیون مسکن در سال بسیار زیاد توصیف کرد و گفت : در مجموع از مجموع یک میلیون مسکن در سال ، ساخت ۴۰۰ هزار بر عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت است.

وی افزود : علاوه بر احداث مسکن ، باید زیرساخت های مهم در روستاها برای تحقق توسعه پایدار ، رونق تولید و اشتغال هم در دستور کار جدی قرار گیرد.

نیکزاد اظهار داشت : یکی از کارهایی که در روستاها باید جدی گرفته شود ، هدایت آب های سطحی بویژه در استان مازندران است چون در وضعیت کنونی بارندگی سیمای روستاها را تغییر می دهد.

رییس بنیاد مسکن همچنین بر ضرورت حفظ زمین های کشاورزی در روستاها تاکید کرد و افزود : در جلسات با دهیاران همواره مخالفت شدید خود را با تغییر کاربری زمین های کشاورزی اعلام می کنیم مگر اینکه جوانان بومی روستا برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند که رفع این این مشکل یک ضرورت جدی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح امروز در سفری از پیش اعلام نشده وارد بابل شد. نیکزاد در این سفر یک روزه از بخش های لاله آباد، مرکزی و بابلکنار بازدید کرده و مشکلات روستاها در حوزه زیرساخت ها از جمله طرح های هادی و ضرورت تکمیل آنها را مورد بررسی قرار داد. در اینسفر در باره طرح های عمرانی روستاهای این منطقه هم تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی مازندران بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی مازندران بابل بنياد مسكن انقلاب اسلامی مازندران بابل وام مسکن روستایی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۱۶۹ هزار مسکن سهم استان است که یک چهارم آن سهم بنیاد مسکن و ساخت خانه‌های روستایی است.

او افزود: در بدو کار اجرای طرح هادی به بنیاد مسکن واگذار شد که در ادامه راه‌اندازی معاونت عمرانی در بنیاد مسکن منشا تحول در این دستگاه شده است.

دیوسالار گفت: روستا‌هایی که دارای ویژگی‌های تاریخی هستند در کنار روستا‌های هدف گردشگری شناسایی و کار‌های بسیار خوبی در این روستا‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: بنیاد مسکن کالبدی محور نیست و حتی اشتغال روستائیان نیز از دغدغه‌های آن است.

دیوسالار گفت: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است که به دنبال نهادینه کردن فعالیت‌ها است.

او افزود: بنیاد مسکن در تمامی سوانح و حوادث حاضر است و عملا به صورت جهادی در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد