Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@15:17:39 GMT

واریز سود سهام شستا به حساب سهامداران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۳۸۵

واریز سود سهام شستا به حساب سهامداران

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، با اعلام ضیاءالدین شجاعی برهان سرپرست شستا، واریز سود سهامداران این هلدینگ از طریق سجام پس از برگزاری مجمع از امروز آغاز شد و روند واریز سود به مرور ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116476 برچسب‌ها اخبار روز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال

فعالیت نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پس از ۱۶ سال ارائه خدمت، از فهرست سامانه‌های تحت وب این شرکت متوقف شد تا بیش از ۴۰ هزار کاربر این سامانه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه منتقل شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فعالیت سامانه وضعیت دارایی سهامداران (IPS) به عنوان نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت متوقف شد تا بیش از 40 هزار کاربر این سامانه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه (ddn.csdiran.ir) منتقل شوند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری در این مراسم که با حضور معاون و مدیران فناوری و توسعه نوآوری برگزار شد، گفت: توسعه خدمات زیر ساختی در شرکت سپرده گذاری مرکزی باعث شده است تا این شرکت بتواند خدمات متنوعی را به ذینفعان خود ارائه کند.

محمد باغستانی با بیان اینکه تحولات فراوانی در سال های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات در شرکت سپرده گذاری مرکزی رخ داده است، افزود: هدفگذاری مهم این شرکت در سال 1403 ارتقا و توسعه کیفی سامانه های سمات است تا بتوانیم خدمات مطلوبتری را به ذینفعان مختلف شرکت سپرده گذاری مرکزی ارائه دهیم.

وی یکی از ویژگی های بارز شرکت سپرده گذاری مرکزی را پویایی در این مجموعه بابت راه اندازی، توسعه، ارتقا و توقف فعالیت سامانه های خود اعلام کرد و اظهار داشت: عمر مفید سامانه ها با توجه به تغییرات فراوان در حوزه فناوری اطلاعات، حدود 10 سال است به همین علت فعالیت نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده گذاری مرکزی متوقف شد تا از این پس، کاربران این سامانه از خدمات متنوع و یکپارچه سامانه ذینفعان بازار سرمایه استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید: ایده راه اندازی سامانه وضعیت دارایی (IPS) را مرحوم علیرضا حاجی نوروزی مدیرعامل وقت شرکت سپرده گذاری مرکزی در سال 1386 برای مشاهده پرتفو (سبد دارایی) سهامداران مطرح کرد و این سامانه شهریورماه سال 1387 رونمایی شد.

سهامداران برای فعالیت در این سامانه که دارای سه نسخه فارسی، انگلیسی و تحت اندروید موبایل بود باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و در این سامانه ثبت نام می کردند تا بتوانند خدماتی همچون ارایه اطلاعات دارایی سهامداران (سبد سهام)، دارایی قابل معامله، کارگزار ناظر، نمایش آخرین معاملات آخرین روز معاملاتی و امکان گزارش گیری از سبد سهام را دریافت کنند.

در مجموع بیش از 40 هزار سهامدار در این سامانه حساب کاربری داشتند اما به مرور بعد از رونمایی درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه که خدمات کامل تری را در اختیار سهامداران قرار می داد سامانه وضعیت دارایی سهامداران به مرحله بازنشستگی خود نزدیک شد و پس از 16 سال ارائه خدمت، از فهرست سامانه های تحت وب شرکت سپرده گذاری مرکزی خارج شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟