Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:39:49 GMT

مهلت اعلام رای پرونده النصر بار دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۷۹۸

مهلت اعلام رای پرونده النصر بار دیگر تمدید شد

به گزارش ایرنا، دادگاه عالی ورزش که تاکنون در چند مرحله صدور رای در پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان را به تعویق انداخته است، یک بار دیگر بر اساس اختیارات قانونی که دارد، این مهلت را تمدید کرد.

این دادگاه به استناد ماده ۵۹ مقررات ورزشی، زمان صدور رای را تا ۲۶ نوامبر سال جاری میلادی مطابق با پنجم آذرماه به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ دادگاه داوری، پیش از این، زمان اعلام رای را ۲۹ اکتبر مطابق با هفتم آبان، مشخص کرده بود.

تیم فوتبال النصر در شرایطی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از پرسپولیس در ضربات پنالتی شکست خورد که پس از آن دیدار از باشگاه به خاطر استفاده غیرقانونی از بازیکنان شکایت کرد اما این شکایت از سوی مراجع مختلف ( AFC، فیفا و دادگاه عالی ورزش) رد شده است اما آنها همچنان پیگیر این رای هستند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس دادگاه عالی ورزش پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دادگاه عالی ورزش پرسپولیس باشگاه پرسپولیس دادگاه عالی ورزش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان قرآنی آغاز به کار کرد.
آخرین مهلت شرکت در این پویش قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده بود، اما گروه طراح پویش تصمیم گرفته‌اند با توجه به در پیش بودن دهه کرامت فرصت ثبت نام در این پویش را تا این دهه (دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود) تمدید کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت mastura.ir در این طرح شرکت کنند.
طرح ملی «مسطورا» پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

دیگر خبرها

  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا