Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتصاب حسین حیدری داماد زاکانی، به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری، گفت: «آقای زاکانی امروز توضیح دادند که قرار نیست دامادشان را به استخدام شهرداری دربیاوردند و می‌خواهند از ایشان درحوزه ای تی به عنوان مشاور استفاده کنند و انتصاب هم از اختیار شهردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نظر شخصی من این است که با توجه به جو و حساسیتی که در جامعه وجود دارد و مشکلاتی که جوانان در حوزه استخدام دارند که همه فارغ التحصیل و مدارک تحصیلی بالا و خوبی دارند اما متاسفانه بیکار هستند، این نوع انتصابات حتی اگر فرض را بگذاریم که استخدام هم نشده باشند، از آقای زاکانی که شخصیتی بود که در این زمینه‌ها انتقاد و بحث کردند، توقع نبود که این کار را انجام دهند و حاشیه‌ای را برای خود درست کنند. ما هم دلمان نمی‌خواست این حاشیه ایجاد شود.»

وی درپاسخ به این پرسش که آیا مدرکی وجود دارد که داماد زاکانی به استخدام شهرداری در نیامده است، عنوان کرد: «اگر استخدام شوند طبعا باید قرارداد ببندد و اسمشان در سیستم منابع انسانی شهرداری ثبت شود. ما حسن نیت داریم و بنا را بر صداقت ایشان می‌گذاریم ولی حرف من این است که اگر این را هم فرض کنیم، کاش این انتصاب انجام نمی‌شد. ما ناراحتیم که برای شهردار در اول کار این اتفاق افتاد.»

امانی همچنین درباره حواشی ایجاد شده برای سوابق غیر مرتبط و تحصیلات رضا صیادی رئیس جدید سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: «من هم ایشان را نمی‌شناسم و سوابقش را نمی‌دانم. چون در مورد انتصابات ما خیلی ورود نداریم و با ما مشورت و صحبتی نمی‌شود، ما هم از طریق رسانه‌ها مطلع می‌شویم.»

این عضو شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: «انتصابات از اختیارات شهردار است و قانون به ما اجازه ورود مصداقی را نداده؛ تنها می‌توانیم ورود موضوعی داشته باشیم و بر شیوه و عملکرد مدیران نظارت کنیم.»

۴۷۲۳۳

کد خبر 1567606

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، احمد زیار لاریمی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران منصوب شد. 

 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "در اجرای تبصره (3) ماده (7) قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد شورای استان، بدینوسیله جنابعالی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی استان مازندران منصوب می شوید.

توفیق شما را در عرصه خدمت به بخش کشاورزی از خداوند متعال خواستارم."

دیگر خبرها

  • امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود، گزینه دیگری جز آن نداشتیم
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • سیمئونه: در خط حمله آن قدرت همیشگی‌‌ را نداشتیم
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران