Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دادگاه عالی ورزش که تاکنون در چند مرحله صدور رأی در پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان را به تعویق انداخته است، یک بار دیگر بر اساس اختیارات قانونی که دارد، این مهلت را تمدید کرد.

این دادگاه به استناد ماده ۵۹ مقررات ورزشی، زمان صدور رأی را تا ۲۶ نوامبر سال جاری میلادی مطابق با پنجم آذر ماه به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه داوری، پیش از این، زمان اعلام رأی را ۲۹ اکتبر مطابق با هفتم آبان، مشخص کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر عربستان النصر عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه رسیدگی به شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن صبح امروز با حضور ناصر ارضی وکیل قلعه نویی و محمد مایلی‌کهن برگزار شد. در این جلسه مایلی‌کهن صحبت‌های خود درباره سرمربی تیم ملی که دلیل شکایت وی بوده است را پذیرفت و اعلام کرد قصد انکار آن صحبت‌ها را ندارد.

به نقل از اطلاعات در ابتدای این جلسه نادر فریادشیران و پسر مایلی کهن نیز در محل حضور یافتند که با اعتراض وکیل قلعه نویی و بیان اینکه افراد مورد نظر سمتی ندارند، با دستور قاضی این نفرات از جلسه خارج شدند. سپس مایلی کهن دفاعیات خود را به صورت مکتوب به دادگاه ارائه کرد. احتمالا ظرف روزهای آینده رای این شکایت جنجالی صادر خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895464

دیگر خبرها

  • اسرائیل حمله به رفح را به تعویق انداخت
  • اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت
  • سی.ان.ان: اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • نتانیاهو حمله به رفح را به تعویق انداخت
  • شکایت علیه آزادی دنی آلوز در دادگاه تجدید نظر رد شد