Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی استانی ستاد مقابله با کرونا در اصفهان گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت۲۲  تا ۳ بامداد از شنبه هفته آینده هشتم آبان در اصفهان از سر گرفته خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الله غلامی در جمع اصحاب رسانه در حاشیه جلسه ستاد استانی با اشاره به از سرگیری اجرای طرح زوج و فرد و ممنوعیت تردد، اظهار داشت: از روز  شنبه هشتم آبان از ساعت 22 تا 3 بامداد در اصفهان ممنوعیت از سر گرفته خواهد شد و با توجه به ترافیک سنگین هسته مرکزی کلانشهر اصفهان، آمار کرونا، سردی هوا و وارونگی دما طرح ترافیکی زوج و فرد از ساعت 8 صبح تا 13 و 16 تا 21 در هسته مرکزی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند هفته اخیر به‌ دلیل فعالیت برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شیفت شب و تا ساعت 24، ممنوعیت تردد شبانه تعلیق شده بود که با هماهنگی با پلیس راهور مقرر شد که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت22 تا سه بامداد مجدد فعال شود.

سخنگوی استانی ستاد مقابله با کرونا در اصفهان با بیان راهکار برای افرادی که در ساعت 22 تا 24 به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه می کنند، گفت: آنها می‌توانند با ارائه شماره پلاک خودرو خود و ارسال فهرست آنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی به پلیس راهور جریمه نشوند.

افزایش ناگهانی تعداد شهرهای قرمز و نارنجی/ منع تردد شبانه، تنها محدودیت کرونایی در آستانه موج ششم!ترافیک جاده‌های مازندران پرحجم شد/ طرح محدودیت کرونایی ‌همچنان اجرا می‌شودجریمه 833 خودرو در ترددهای درون شهری کرمانشاه/کاهش 50 درصدی تردد دستاورد 2 هفته محدودیت کرونایی

وی ادامه داد:  شبکه حمل و نقل عمومی و قطار شهری نیز از ساعت 6 صبح تا 22 شب فعال است و ورود خودروهای غیر بومی از  شهرستان های قرمز در استان‌های یزد و فارس به استان اصفهان نیز ممنوع است و این خودروها برگشت داده می شوند.

غلامی تصریح کرد: تاکنون حدود 70 درصد جمعیت استان نوبت اول و 44 درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند اما میزان پوشش واکسیناسیون برای افراد 12 تا 18 سال به منظور بازگشایی مدارس بسیار مهم است که باید به 85 درصد برسد و در زمان حاضر در استان نزدیک 60 درصد است.

وی ادامه داد: باید در استان تلاش کنیم تا میزان واکسیناسیون دانش آموزان تا نیمه آبان به حد نصاب قابل قبول برسد و مدارس بر اساس الگوی اعلام شده، بازگشایی شوند به طوری که مدارس متوسط اول از اول آذر و متوسط دوم از نیمه آبان به صورت گروه بندی‌های 15 نفره و سه روز در هفته آموزش حضوری را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ممنوعیت تردد شبانه زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز