Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء از طریق پیام‌رسان اسکایپ در کنفرانس «دین و دنیا؛ گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها در جهان جدید» که از سوی اتحادیه جهان مسیحیت در روسیه برگزار می‌شود، سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با تأکید بر محوریت انسان ـ از هر رنگ و نژاد ـ به‌عنوان عنصری مشترک در همه ادیان، اظهار داشت: ما در مقاومت عراق، از قدیسان بزرگ خود یعنی رسول الله (ص) و امام علی (ع) فضائل اخلاقی، ضرورت حاکمیت عدل، ظلم‌ستیزی، یتیم‌نوازی و خوش‌رفتاری با هم‌نوع، حتی اگر کیش و اندیشه‌مان یکی نباشد، را آموخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از توطئه‌ها در راستای معرفی غلط اسلام و ترسیم سیمایی خشن و خونریز از مسلمانان، تاکید کرد: ما فرزندان نُجَباء هستیم. این جنبش بر پایه باور به زشتی ظلم و لزوم یاری ستمدیدگان تا فراگیر شدن عدالت شکل گرفته است. به همین منظور جهت کمک به مردم مظلوم سوریه و نجات آن‌ها وارد عمل شدیم؛ بی‌آنکه به نژاد، رنگ یا دینشان توجه کنیم. یک وجب از خاک سوریه نیست که اثری از فعالیت نُجَباء در آن نباشد.

دبیرکل نُجَباء سپس به پروژه مشترک آمریکا، اسرائیل و رژیم‌های مزدور آن‌ها در منطقه برای تجزیه عراق با توسل به تروریسم تکفیری پرداخت و گفت: فرزندان ملت با فتوای زعیم شیعیان عراق (آیت‌الله‌العظمی سیستانی) قیام کردند و حشد شعبی برای مبارزه علیه دشمنان تشکیل شد.

الکعبی ادامه داد: رزمندگان جنبش نُجَباء نیز پیشگام نیروهای ایثارگر، در نبرد با مهاجمان خبیث جان‌فشانی کردند. مناطقی که ابتدا هدف حملات عناصر تروریست قرار گرفت، محل سکونت اقلیت‌های مسیحی و ایزدی بود؛ ولی ما بر اساس نگاه انسانی و بدون توجه به تفاوت در دین، اقدام به دفاع کردیم و خون‌مان با خون مسیحیان و سایر اقلیت‌های دینی به زمین ریخت.

وی با محکوم کردن حملات همه‌جانبه سیاسی ـ تبلیغاتی علیه مقاومت که به‌وسیله آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و پول‌پاشی رژیم‌های عربی حاشیه خلیج‌فارس مدیریت می‌شود، دلیل این هجمه پرفشار را شکست طراحی‌های مجرمانه دشمنان در سطح منطقه دانست.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در همین زمینه تصریح کرد: ما کسانی هستیم که چهره‌هایمان را در منظر رسانه‌ها و افکار عمومی، تخریب و پیروزی‌هایمان بر نیروهای تاریکی را تکذیب می‌کنند. ما همان کسانی هستیم که برای دفع خطر تکفیری‌ها در سنگر ایستاده‌ایم، در حالی که جنگنده‌های ارتش اشغالگر آمریکا بمباران‌مان می‌کنند. با این‌همه ثروتی که زیر پا داریم، هنوز شهرهایمان دچار فقر و گرسنگی است، زیرا آمریکا و هم‌پیمانانش نمی‌خواهند اقتصاد ما شکل بگیرد و نیروگاه‌های برق در کشورمان ساخته شود.

شیخ اکرم الکعبی در پایان نطق اسکایپی خود خطاب به حاضران در کنفرانس گفت: عزیزان! ما مفتخریم که بخشی از ائتلاف شریف شما هستیم؛ ائتلافی که شخصیت‌های فاضل جهان در آن حضور دارند. بسیار خوشحالم که صدای عراق در بین شما شنیده می‌شود و امیدوارم که پژواک آن در قلب‌هایتان جای بگیرد، پیش از آنکه به گوش‌های شما برسد.

کد خبر 5337696

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ اکرم الکعبی جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی لبنان فلسطین ترکیه سوریه انتخابات عراق ایران سودان طالبان عربستان سعودی ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد

یک مقام آمریکایی از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق موسوم به «عین الاسد» خبر داد.

به گزارش مشرق، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل