Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به پنجشنبه پنجم آبان ماه ۱۴۰۰، ۷۲  بیمار با علایم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند که از این تعداد بیمار ۶۳ نفر در بخش‌های بیمارستانی بستری شدند.

او افزود: ۲۳ نفر از بیمارانی که در روز‌های گذشته بستری بودند با تشخیص پزشکان معالج از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر تصریح کرد: در حال حاضر۲۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۵۷  نفر از آن‌ها وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  ۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

او تعداد تست‌های گرفته شده در شبانه روز گذشته را ۶۱۱ مورد عنوان کرد و گفت: نتیجه  ۱۳۱ تست در استان مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تاکنون یک میلیون ۵۲ هزار و ۷۸۳  دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۰ شهریورماه امسال در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار گرفته بود از یکم آبان ماه وارد منطقه زرد کرونایی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران

به گزارش تابناک، زنان مبتلا به این سندروم مکرر به دلایل اشتباه، مردان اشتباه را به عنوان شریک عاطفی خود انتخاب می‌کنند. همچنین علاقه‌مندی به مردان مسن‌تر، رفتار چسبنده و کنترل‌کننده، داشتن روابط خارج از عرف متعدد، نیاز به تأیید زیاد و اطمینان‌بخشی از عشق و دوست‌داشتنی بودن، ناتوانی در تنها بودن و انتخاب شریک‌های عاطفی آسیب‌رسان یا سودجو از دیگر علایم ابتلا به این اختلال است. همچنین اعتمادبه‌نفس پایین هم از نشانه‌های مبتلایان به این اختلال است. چنین افرادی معمولا اعتمادبه‌نفس پایینی دارند و به دلیل نابرخورداری از محبت کافی پدر در دوران کودکی احساس پوچی و افسردگی می‌کنند. 

6 رفتار اشتباه پدرها با دختران‌شان 

انواع مختلفی از رفتارهای پدرها وجود دارد که عامل آسیب‌های دوران کودکی و مسائل مربوط به روابط بزرگ سالی دختران‌شان هستند. این اشتباهات باعث می‌شود تا ابتلا به سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران باشد. 

1 پدری که از نظر عاطفی در دسترس نیست 

آن‌ها از نظر فیزیکی در خانه حضور دارند اما از نظر عاطفی در دسترس دختران‌شان نیستند. کودک با وجود داشتن والدینی که از نظر فیزیکی در دسترس هستند اما به نیازهای روانی و عاطفی اش پاسخ نمی‌دهند، احساس ناقص‌بودن و رهاشدن می‌کند. 

2 پدر بدرفتار و خشن آن‌ها

با دخترانشان تکانشی، تندخو و ناپایدار رفتار می‌کنند. هر دختری ممکن است در زندگی اشتباهاتی داشته باشد اما رفتارهای تند و توهین آمیز باعث می‌شود تا شخصیت او به درستی شکل نگیرد و آسیب ببیند. 

3 پدر نازپرورده 

در کنار چنین پدرانی، فرزندان بسیار لوس و نازپرورده می‌شوند و به دنبال شریکی خواهند بود که با آن ها مانند یک ملکه رفتار کند. بیشتر این دخترها خواهان افرادی هستند که از نظر مالی توانایی ارائه زندگی مجللی را داشته باشند و فکر می‌کنند سزاوار آن هستند. 

4 پدر سمی و کنترل‌کننده 

والدینی هستند که به شدت بر فعالیت‌ها و تصمیمات فرزندان خود به خصوص دختران‌شان تمرکز می‌کنند. این والدین بیش از حد درگیر زندگی فرزندان خود هستند و آن‌ها را از ناامیدی محافظت می‌کنند. دختران این والدین اغلب در مقابله با چالش‌های زندگی شکست می خورند و توانایی مدیریت اوضاع را ندارند. 

5 پدر ویران و وابسته 

این ها پدرانی هستند که برای بقای روزمره خود به دختران شان وابسته هستند. مراقبت از پدری که کار نمی‌کند و درگیر آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و ... است، می‌تواند منجر به اعتمادبه‌نفس پایین در فرزندان شود. چنین دخترانی در آینده به راحتی توسط مردان استثمار می شوند. 

6 پدر مضطرب و ناآشنا با حمایتگری 

در یک رابطه معمولی پدر و دختر، دختر به پدرش نگاه و او را تحسین می‌کند. اگر دختری در کنار پدری بزرگ شود که همیشه نگاه منفی دارد، ایمانش به توانمندی‌هایش کاهش می یابد. همچنین ممکن است سرکش و احتمالاً افسرده شود. تکرار دلسرد شدن از حمایت مردان زندگی اعم از پدر یا شریک عاطفی ممکن است زنان مبتلا به این سندروم را به این نتیجه برساند که مردان موجودات بی‌عاطفه و غیرقابل اعتمادی‌اند. بنابراین از مردان فاصله می گیرند و تا حد امکان از برقراری ارتباط با آنان خودداری می کنند. 

نکته پایانی 

هرچند  این سندروم یک اصطلاح بالینی یا پزشکی نیست و تا امروز به‌طور رسمی توسط روان شناسان یا روان پزشکان به رسمیت شناخته نشده است ولی تاثیر رابطه پدر و فرزند مخصوصا برای دختران در زندگی بزرگ سالی آن‌ها بسیار خواهد بود و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در روابط آتی دختران   بازی کند.

منبع: خراسان

دیگر خبرها

  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند/ جهش «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»