Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح کشور گفت: نیروهای مسلح در کل کشور قوی‌‌ترین جایگاه قرآنی را دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالعی گواهی امروز در نشست تخصصی فعالان قرآنی نیروهای مسلح، اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه نیروهای مسلح در کل کشور قوی‌‌ترین جایگاه قرآنی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان وظیفه از مهمترین ارکان آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای مسلح محسوب می‌شوند و از این منظر جایگاه سرباز نیز با اهمیتی بوده و استفاده بهینه از خدمت وظیفه عمومی همواره باید مورد توجه نیروهای مسلح قرار بگیرد.

رئیس ستاد عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: معظم له می‌‌فرمایند به‌منظور غنی‌سازی و ارتقاء کیفیت در سربازان قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان در نیروهای مسلح تشکیل شده که در این راستا سربازان در زمان ورود به خدمت مقدس برای مهارت آموزی ثبت نام کرده و پس از مشاوره و مصاحبه از سوی متخصصان، براساس علاقه و استعداد، به کلاس‌ها معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه نیروهای مسلح کارهای بزرگ و ویژه‌ای در بخش قرآنی صورت گرفته که علاوه بر آموزش قرآن، بخش‌هایی که مربوط به زیر مجموعه قرآنی است، در پادگان به صورت مرتب و منظم به نیروهای مسلح آموزش داده و آزمون گرفته می‌شود.

گواهی بیان کرد: در مجموعه نیروهای مسلح به غیر از روحانیون، برای سایر اقشار و خانواده‌ها و فرزندان آنان نیز آموزش مفاهیم، تفسیر به صورت ویژه انجام می‌گیرد تا قرآن در بدنه نیروهای مسلح جای بگیرد.

وی تصریح کرد: بیشتر سربازان وظیفه پیش از ترخیص شدن از خدمت سربازی به دلیل آموزش‌های فشرده قرآنی، به عنوان بهترین قاری و تربیت مربی معرفی می‌شوند.

گواهی با بیان اینکه یکی از معجزات قرآن که در طول تاریخ نیز اثبات شده است، خود مواظبتی قرآن از خود است، گفت: یکی دیگر از اعجاز قرآن این است که برخلاف سایر کتاب‌های آسمانی هیچ تحریفی در آن صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: از بارزترین برکات جمهوری اسلامی همین آموزش قرآن در مجموعه نیروهای مسلح است که تاکنون این برنامه‌ها به نحو احسن صورت گرفته است.

رئیس ستاد عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه قاریان کشور در میان سایر کشورها در قرائت قرآن بی‌نظیر هستند، اظهار داشت: قاریان کشورمان چندین سال است که در مسابقات بین‌المللی اوقاف که در ایران برگزار می‌شود، بهترین و بالاترین رتبه را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه امروز ضروری بوده و بنابراین این فریضه با اهمیت‌تر و با عظمت‌تر از جهاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجموعه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور

استفاده از خدمات حقوقی انلاین یکی از مواردی است که در سال‌های گذشته توانسته است جایگاه مخصوصی را در بازار خدمات حقوقی برای خود پیدا نماید.

این خدمات معمولا دارای مزایای زیادی نسبت به مشاوره حضوری بوده و به همین دلیل کاربردان مختلف نیز به صوتر گسترده از ان استفاده می‌کنند. یکی از این مراکز خدمات حقوقی وکیل انلاین است. این مرکز از حدود چند سال پیش شروع به کار کرده و به تدریج توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای معتبر در این زمینه معرفی نماید. در ادامه به بررسی وکیل انلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور خواهیم پرداخت.

وکیل انلاین چه مرکزی است؟

مرکز وکیل آنلاین یک مجموعه حقوقی است که با داشتن سابقه کاری چند ساله خود، هم اکنون از طریق اینترنت با مشتریان خود در ارتباط بوده و دیتا و مشاوره مورد نیاز خود را به صورت به آن‌ها ارائه می‌دهد. این مجموعه حقوقی از حدود 5 سال پیش در تهران شروع به کار کرد. از همان ابتدا اصل بر این بود که بتواند در تمامی عرصه‌ ها مشاوره و وکالت مورد نظر افراد را به صورت درجه یک و با بالاترین کیفیت ممکن ارائه داده تا کار شما در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسد. این مرکز از زمان شورع به کار خود ابتدا به صورت حضوری و با تکمیل تعداد وکلا توانست مرکز خدمات آنلاین خود را نیز توسعه داده و در این رابطه نیز کار ان‌ها را انجام دهد. امروزه این مرکز توانسته است بهترین وکلای موجود در داخل کشور را در مجموعه جمع کرده و برای ارائه مشاوره های مختلف از خدمات انها استفاده نماید. وکلای این مجموعه همگی دارای مدرک کارشناسی و وکارشناسی ارشد حقوق بوده و با رتبه ها ی بالا و تک رقمی در ازمون های حقوقی کانون وکلا قبول شده اند. این افراد بعد از اتمام دوران تحصیل و کار اموزی خود وارد این کار شده و به صورت+ انلاین و 24 ساعته قادر به پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

چرا وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور است؟

اینکه موسسه وکیل انلاین بزرگترین مجموعه انلاین حقوقی کشور است بدن معناست که علاوه بر گستردگی خدمات ارائه شده دارای تعداد زیادی وکیل است که هر کدام بسته به تخصص خود، مشاوره مورد نیاز در امور مختلف حقوقی را به افراد ارائه خواهند داد. خدمات ارائه شده در این مجموعه به شرح ذیل است. اولین خدمات قابل ارائه در این رابطه ارائه خدمات وکالت انلاین است. افراد مختلفی ممکن است در شهرهای مختلف کشور و بسته به مشکل حقوقی که برای آن‌ها ایجاد شده است، در شهر دیگری غیر از شهر محل زندگی دارای یک پرونده حقوقی و یا کیفری باشند. رفت و آمد و حضور در دادگاه برای افراد مختلف ممکن است موضوعی سخت و غیر قابل انجام باشد. در این صورت افراد به سهولت قادر به استفاده از خدمات آنلاین ما خواهند بود. شما برای انجام این کار کافیست که به صورت آنلاین به وکلای ما وکالت داده و به این ترتیب ما امور شما را در در سریعترین زمان ممکن به نتیجه خواهیم رساند. موضوع مهم دیگری که این موسسه را به یکی از بزرگترین مجموعه های حقوقی تبدیل کرده است. ارائه مشاوره حقوقی به 24 ساعته انلاین و تلفنی است. مشاوره حقوقی 24 ساعته سبب خواهد شد که کاربران برای طیف گسترده ای از کارهای مورد نظر خود به ما پیام داده و به این ترتیب در صورت و جود در هر گونه مشکلی در این رابطه در سریعترین زمان ممکن می توانند جواب شما را بدهند. مزیت مهم مشاوره انلاین این است که کاربران مختلف برای دریافت مشاوره نیازی به حضور در یک مکان مشخص نداشته و به این ترتیب و به راحتی می‌توانند مشاوره مورد نیاز خود را در هر زمان و مکانی دریافت نمایند. این نوع از مشاوره ها در گروه تخصصی وکیل انلاین توسط وکلای متخصص در امور مختلف انجام شده و شما برای دسترسی به این موضوعات کافی است که سوال خود را مطرح کرده و با این کار و بسته به نوع موضوعات و پرونده حقوقی به یک وکیل خاص ارجاع خواهد شد. این مرکز علاوه بر موارد فوق میتواند به صورت انلاین در مورد نوشتن انواع قرار کاری نیز مشاوره داده و اگر در جای نیاز به مشاوره قراردادی داشته باشد به سرعت می‌تواند با گروه تخصصی وکیل انلاین ارتباط برقرار کرده و مشاوره مورد نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن دریافت نماید. چهامین موضوعی که در این رابطه باید بدان اشاره شود قابلیت تنظیم انواع شکوائیه و دادخواست برای مراکز مختلف حقوقی و کیفری و در مراجع مختلف است. نوشتن این دادخواست ها و یا شکوائیه ها به صورت کلی تاثیر بسیار زیادی بر روند طرح دعوا یا شکایت داشته و اگر فردی به صورت سر خود و یا بدون آشنایی به امور حقوقی اقدام به این کار نماید ممکن است دادخواست یا شکایت وی رد شده و یا نتواند به صورت کامل احقاق حق نماید.

نحوه ارتباط با گروه تخصصی وکیل انلاین:

ارتباط با گروه تخصصی وکیل انلاین از طریق راه‌های مختلف قابل انجام است. اولین را در این رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف است بدین صورت که افراد مختلف می‌توانند در انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می توانند سوالات خود را مطرح کرده و مشاوره مورد نیاز را دریافت نمایند. مورد دیگر این الست که شما می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۹۳۵۳۴۷۰ با ما تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان را دریافت نمایید. در ایران به دلیل خرابی خطوط اینترنت و سرعت بسیار پایین آن بهترین راه این است که از طریق تلفن اقدام کرده و به این ترتیب علاوه بر دسترسی به یک وکیل متخصص، مشاوره مورد نظر را نیز با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد. راه دیگری که در این رابطه می توانید در این مورد با ما ارتباط برقرار نمایید این است که از طریق مرکز پیام سایت اقدام کرده و تا مشاوران و کلای ما در سریعترین زمان ممکن اقدام به جواب دادن نمایند. اگر با استفاده از این موارد کار شما اجام نشد بهترین راه این است که به صوتر حضوری به آدرس تهران ، بر اصلی خیابان فرجام ، ساختمان کهکشان ، طبقه ۲ ، واحد ۸ مراجعه کرده و ضمن دیدار با وکلای ما در صورت نیاز مشاوره لازم را دریافت کرده و اگر طیبق توصیه وکیل شما نیاز به پیگیری پرونده توسط یک وکیل داشته باشید، کافیست که اعلام نموده تا یک وکیل حرفه‌ای در این رابطه کار شما را در دادگاه به عهده بگیرد.

کد خبر 745113

دیگر خبرها

  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت‌تری خواهد داد
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • آموزش راه‌های شکرگزاری به بچّه‌ها در جلد ششم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • هشدار فرمانده کل ارتش به رژیم صهیونیستی در صورت اصرار بر اقدامات تجاوزکارانه
  • هشدار فرمانده کل ارتش به رژیم صهیونیستی در صورت اصرار براقدامات تجاوزکارانه
  • عملیات سپاه علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟ +جزئیات مهم
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم