Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی جمالی بوکسور چهارمحال و بختیاری در مبارزه نخست خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان مقابل پائول آرادویه از رومانی به میدان رفت و در راند اول با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

این ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم در راند دوم نتیجه را با امتیاز ۲ به سه واگذار کرد تا برای تعیین نتیجه نهایی، یک راند دیگر مقابل آرادویه به روی رینگ برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

حضور ۵ بوکسور از چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

بوکسور ملی‌پوش چهارمحال و بختیاری راند سوم را با قدرت به پیش برد، اما با ضربه مشت حریف، داور برای جمالی ناک‌دان اعلام کرد و در حالی که این ورزشکار تیم ملی، ایستاد و آماده ادامه مبارزه بود، بازی با رای داور متوقف و به نفع حریف رومانیایی به پایان رسید.

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت های قهرمانی جهان مسابقات بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ،دکتر محمود شمسی پور دهکردی با اشاره به تجهیز اورژانس هوایی شادروان رحمت الله توکلی زانیانی به بالگرد مجهز اکوریل اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده، اورژانس هوایی استان به بالگرد اِکوریل که یکی از بالگردهای روز دنیاست مجهز شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با کمک رئیس شرکت هلی کوپتری ایران توانستیم بهترین بالگرد اورژانس موجود کشور را جایگزین بالگرد آلوئت قبلی کنیم تا خدمات اورژانس با ایمنی و سرعت بیشتری به مردم ارایه شود.

دکتر شمسی پور دهکردی با اشاره به مزیت های این بالگرد نسبت به بالگرد قبلی (آلوئت) تصریح کرد: کاهش هزینه تعمیراتی، مصرف بسیار کم سوخت، برد زیاد، سر و صدای کم و راحتی سرنشینان به علت لرزش کم از مزایای این هلی کوپتر است.

رئیس اورژانس گفت: داشتن موتور بسیار ایمن تحت هدایت سیستم هوشمند کامپیوتری، توانایی کنترل سیستم هوشمند بر روی خطاهای احتمالی خلبان و ثبت آنان و قابلیت مانورپذیری بسیار بالا نسبت به آلوئت، از دیگر مزایای این بالگرد است.

گفتنی است، سال گذشته تعداد ۵۶ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی در استان به مرکز دیسپچ اورژانس استان گزارش شده بود و از اول سال جاری تا کنون به ۴ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی امداد رسانی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895758

دیگر خبرها

  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان