Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:10:16 GMT

حقیقی: وقت کافی برای جبران داریم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۴۸۴

حقیقی: وقت کافی برای جبران داریم

به گزارش ایرنا، «علیرضا حقیقی» چهارشنبه شب پس از پایان بازی نساجی مازندران با پرسپولیس که با شکست دو بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب بازی کردیم اما در فوتبال به تیمی که خوب بازی می‌کند، امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: ما تیم جوانی هستیم و بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند اما برابر تیم خوب پرسپولیس عالی کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مستحق تساوی در این بازی بیرون از خانه بودیم اما شکست خوردیم تا دست خالی تهران را ترک کنیم اما چیزی برایمان به پایان نرسیده است.

حقیقی تصریح کرد: هفته‌های زیادی به پایان لیگ برتر وقت باقی مانده است و این فرصت را داریم تا شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه اول و نساجی خانه دوم من است، این بازی برایم خاطرات گذشته را زنده کرد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم

میثم بائو پیشکسوت تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت این تیم شمالی اظهار کرد: برد نساجی برابر تراکتور خیلی کمک کرد و انشاالله به همین صورت تداوم داشته باشد. این پیروزی باعث شد که روحیه تیم بالا برود.

بائو درباره اینکه به نظرش تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال باقی می‌ماند، گفت: شانس زیاد دارد. اصلا در لیگ امسال معلوم نمی‌کند و یک تیم ضعیف برابر تیم قوی برنده می‌شود و تیم‌ها آن قدر بازیکن شاخصی ندارند که تعیین کننده باشند به خاطر همین به بحث مدیریتی و سرمربی برمی گردد. هر تیمی که باهوش‌تر باشد و بهتر ارنج کرده  و حریف را آنالیز کند، می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد.

او درباره اینکه شانس نساجی برای ماندن در لیگ برتر را چقدر می‌داند، گفت: ان شا الله تیم نساجی  با حمایت هواداران خوبی که دارد در لیگ بماند، چون واقعا حیف است. نساجی سرمایه‌ای هست به خصوص ۵۰ هزار تماشاچی که دارد شاید خیلی از این تیم‌ها چنین سرمایه‌ای را ندارند و واقعا حیف است که بخواهد سقوط کند و ان شا الله باقی می‌ماند. همه امیدواریم که تیم شهرمان در لیگ برتر ماندگار شود.

پیشکسوت نساجی مازندران درباره اینکه چه عواملی باعث شد که این تیم شمالی در قعر جدلو باشد، گفت: به نظرم به عوامل مدیریتی برمی گردد که در انتخاب سرمربی و بازیکنان اشتباه کرد. چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده  است. هیچ کس نگاه نمی‌کند که تیم نساجی  ۶۰ سال قدمت و هوادار دارد و حاشیه اش زیاد است و باید مربی بزرگ برای این تیم بیاورند. متاسفانه چند سالی است که در انتخاب سرمربی اشتباه می‌کنند و ضربه می‌خورند و ۵ سال است که هر دفعه می‌گویند نساجی به لیگ دسته یک سقوط می‌کند یا نه!  یک بار نگفتند که نساجی در میانه جدول قرار دارد.

بائو درباره اینکه ساکت الهامی می‌تواند تیم نساجی را در لیگ برتر نگه دارد، گفت: همه بازیکنان باید دست به دست هم بدهند و کادر مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید همدل باشند و  ۶ بازی که حکم فینال را دارد تا بتوانند امتیازات خوبی بگیرند و این تیم بعد از چندین سال به لیگ دسته یک نرود. نقش همه عوامل در موفقیت نساجی مهم است و ساکت الهامی نمی‌تواند به تنهایی این تیم شمالی را در لیگ نگه دارد.

او درباره اینکه رقابت تنگاتنگی بین استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی وجود دارد، گفت: هر تیمی که باهوش‌تر و بهتر باشد قهرمان می‌شود و باید از نهایت هوش خود استفاده کنند و بتوانند قهرمان شوند. من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس یک مقدار از بازی‌های استقلال آسانتر است.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی پرسپولیس برابر سپاهان گفت: بازی مهم و حساسی هست و در آنجا مشخص می‌شود چه تیمی قهرمان می‌شود.

بائو درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: اکنون نمی‌شود پیش بینی کرد و بعد از بازی‌ها مشخص می‌شود چه تیمی قهرمان می‌شود.

او درباره اینکه مسابقات لیگ امسال را چطور دیده است، گفت:  به نظرم کیفیت فنی بازی‌های لیگ هر سال پایین‌تر می‌آید و بیشتر هوچی گری  در کنار خط شده است و مسئله فنی نمی‌بینم. همچنین امسال پدیده‌ای معرفی نشده و من ندیدم.

پیشکسوت فوتبال درباره اظهارت مهدی تاج مبنی بر پیر شده لیگ گفت: اگر همین بازیکنان بروند دیگر جوانی نیست تا بازی کند. به نظرم باید منطقی فکر کنند و این طور نیست.

بائو درباره اینکه تنش بین سرخابی‌ها را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم آن کسی که تنش ایجاد می‌کند و شروع کننده هست، به نفعش نیست و به خودش ضربه می‌زند.

او درباره اظهارات امیر حسین صادقی مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها خودشان را قهرمان می‌دانند، انگار نمی‌دانند وزیر ورزش تغییر یافته است، گفت: نمی‌دانم نظر شخصی خودش هست و هر کسی حرف خودش را می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)
  • برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ