Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سیدجلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی سخت اما خوبی بود. نساجی تیم خیلی خوبی است. امروز خیلی خوب بازی کرد اما ما توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد بلاتکلیفی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد، گفت: او همه چیز را گفته است. امیدوارم همه چیز درست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با الهلال، الان لیگ شروع شده و نیاز به زمان داریم تا همه چیز درست شود. امیدوارم به صدری هم کمک شود. واقعا سردرگم هستیم اما منتظریم ببینیم چه می‌شود.

وی در خصوص داوری بازی امروز عنوان کرد: هر دو تیم اعتراض می‌کردند. کارشناسان در مورد این مسائل نظر می‌دهند.

حسینی در خصوص اینکه زمانی در سایپا بازی می‌کرد و در آن مقطع صحبت هایی در مورد جادوگری مطرح شده بود، عنوان کرد: ما در سایپا چنین چیزی ندیدیم. مربی ما علی دایی بود. ذوالفقارنسب، لیت بارسکی و لوران بودند. اصلا نمی‌دانم جریان چیست.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در سال های اخیر مسائلی در مورد جادوگری را دیده است،  گفت: این سوال‌ها چیست؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدتی است که به اسپانیا مهاجرت کرده و همراه خانواده‌اش در شهر مادرید زندگی می‌کند.

دل پیرو امروز از فرصت زندگی در پایتخت اسپانیا استفاده کرده و برای تماشای تمرین رئال مادرید به کمپ تمرینی شاگردان کارلو آنچلوتی رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده و در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید از کارلو آنچلوتی تمجید کرد: "او مربی بسیار باهوشی است، واقعاً به بازیکنان و کادرش گوش می‌دهد. بزرگترین ویژگی او این است که می‌داند چگونه یک فضای ایده‌آل برای قهرمانی ایجاد کند."

جود بلینگام؟
علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی، فنی و توجه به گلزنی، شخصیت او بسیار قابل توجه است. آمدن به باشگاهی مانند رئال مادرید و بازی با آن شخصیت و کنترل احساسات و بازی او، واقعا باور نکردنی است. بلینگام کاملاً چشمگیر است.

لیگ قهرمانان اروپا؟
رئال مادرید پس از شکست منچسترسیتی در یک چهارم، پر از اعتماد به نفس است و آن‌ها سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان دارند.

تشویق در سانتیاگو برنابئو وقتی که فوتبالیست بودید؟
شما انتظار چنین چیزی را ندارید. آن تشویق دیوانه کننده بود، یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای من است. اکنون فرصت دیگری به دست آوردم تا از هواداران ریال تشکر کنم.

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی