Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل نیمه اول پرسپولیس برابر نساجی که توسط مهدی عبدی به ثمر رسید شکل تقریبا یکسانی با گل سومی داشت که پرسپولیس در هفته اول به تیم فولاد زده بود و نقطه مشترک هر دو گل پاسورش بود؛ وحید امیری

قفل دروازه نساجی روی پاس گل وحید امیری شکست. امیری که هفته قبل به عیسی آل کثیر پاس گل داده بود، این بار به مهدی عبدی پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وحید امیری که بعد از سیدجلال حسینی دومین فوتبالیست پر سن و سال پرسپولیس است، یک پاس رو به جلو داد و پرسپولیس توسط مهدی عبدی گل اول خود را زد.

در بازی هفته گذشته برابر فولاد، وحید امیری پاس رو به جلو را پشت مدافعان برای عیسی آل کثیر فرستاد و آل کثیر با ضربه ای دقیقه گل سوم پرسپولیس را به فولاد زد اما کیفیت این گل هم تقریبا برابر بود، وحید امیری توپ را باز هم پشت دفاع انداخت اما با 2 تفاوت ویژه، این که در هفته گذشته وحید امیری بعد از دریافت پاس، توپ را سرضرب انداخت و در این بازی او مختصر فراری با توپ داشت و سپس توپ را پشت دفاع انداخت و ضربه مهدی عبدی هم خلاف ضربه محکم آل کثیر، قاطع نبود و نرم و فنی بود و بعد از برخورد به دست علیرضا حقیقی، وارد دروازه تیم فوتبال نساجی قائم شهر شد.

حالا وحید امیری اولین بازیکن پرسپولیس با 2 پاس گل است، ضمن این که مهدی عبدی بعد از آل کثیر، رضا اسدی و حامد پاکدل چهارمین گلزن پرسپولیس در فصل جاری محسوب می شود و با احتساب گل دومش، بهترین گلزن پرسپولیس تا این جای کار!

پرسپولیس امروز 2 بر یک از سد نساجی گذشت.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری مهدی عبدی آل کثیر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896544

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند