Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@05:34:52 GMT

یحیی گل محمدی بازیکن جدیدش را تنبیه کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۵۲۱

یحیی گل محمدی بازیکن جدیدش را تنبیه کرد

خبرورزشی – علیرضا  ابراهیمی مدافع جدید پرسپولیس که از گل گهر به این تیم آمد امیدوار بود با توجه به جدایی کنعانی زادگان خیلی زود به ترکیب پرسپولیس برسد نتوانست خودش را به کادر فنی این تیم تحمیل کند و هنوز فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرده است.

مدافع پرسپولیس در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اهواز برای بازی با فولاد نسبت به نیمکت‌نشینی در این تیم اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نام این بازیکن را از لیست بازی با فولاد خط بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی بعد از چند جلسه غیبت در تمرینات با عذرخواهی توانست مجوز تمرین کردن را بگیرد ولی یحیی گل محمدی نام این بازیکن پرحاشیه را از فهرست بازی مقابل نساجی خط زد تا مدافع تیمش را تنبیه کرده باشد.

ابراهیمی با این وضعیت کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه علیرضا ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه

باشگاه اودینزه از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد و به این ترتیب مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا جایگزین گابریل سیوفی شد.

به گزارش ایسنا، اودینزه در فصل جاری سری A  عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است و با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کند.

به نوشته اسپورت، این باشگاه ایتالیایی رسما گابریل سیوفی، سرمربی خود را از کار برکنار کرد و از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید و البته موقتش تا پایان فصل جاری سری آ خبر داد. به این ترتیب کاناوارو برای نخستین بار در دیدار ناتمام اودینزه و رم روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست. این بازی به خاطر اتفاق تلخی که برای مدافع رم رخ داد، نیمه‌تمام باقی ماند؛ به طوری که ۱۸ دقیقه از آن باقی مانده است؛ در حالی که دو تیم یک بر یک مساوی بودند.

کاناوارو سابقه مربیگری در لیگ چین و امارات را در کارنامه دارد و آخرین تجربه مربیگری او در تیم بنونتو بود. او چهارم فوریه ۲۰۲۳ از این تیم جدا شد. پائولو کاناوارو نیز دستیار فابیو در اودینزه خواهد بود.

tags # سری آ ایتالیا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است