Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، علیرضا زالی در جلسه شورای عالی ترافیک شهر تهران اظهارداشت: داستان لغو طرح ترافیک که در گذشته مطرح و انجام شد به این دلیل انجام می‌گرفت که با انجام آن بتوانیم بار حمل و نقل عمومی در شهر تهران را تقلیل دهیم.

وی گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این تغییر ساعت تغییر و تاثیری در وضعیت حمل و نقل عمومی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی افزود: کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک یا اجرا نشدن آن برغم توقع اولیه تقلیلی در بار مترو و اتوبوس و اثربخشی خاصی در کنترل بیماری نداشت. همچنین این کار باعث تغییر و کاهش میزان ابتلا نیز نشد و حتی شاهد افزایش سفرهای غیرضروری در سطح شهر و کُندشدن وضعیت حمل و نقل و عمومی بودیم.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: امسال شرایط نسبت به سال گذشته تغییر کرده و شیوه بازگشایی‌ها متفاوت است و با رشد واکسیناسیون بازگشایی‌ها بیشتر و متفاوت شده است.

زالی گفت: بنابراین با افزایش ساعت طرح ترافیک و تقسیم‌بندی آن و اجرای آن در ۲ مرحله قبل موافق هستیم.

براساس این گزارش، جلسه هفتادم شورای عالی ترافیک شهر تهران با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره مصوبات شورای عالی ترافیک گفت: در این جلسه مقرر شد که ساعات طرح ترافیک تغییر کند، در گام اول از ۱۰ آبان ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ و ساعت عصرگاهی از ۱۶ به ۱۷ تغییر خواهد کرد.

سیدمجید شفیعی افزود: در گام بعدی از روز بازگشایی مراکز آموزشی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا بلافاصله در همان روز محدودیت از ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰ صبح و از ۱۷ به ۱۸ تغییر خواهد کرد.

برچسب‌ها طرح ترافیک تهران ویروس کرونا شهرداری تهران علیرضا زالی ستاد مقابله با کرونای استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران ویروس کرونا شهرداری تهران طرح ترافیک تهران ویروس کرونا شهرداری تهران علیرضا زالی ستاد مقابله با کرونای استان تهران طرح ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد

تین نیوز

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می توانند برای ثبت نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت نام ها جمع بندی صورت می گیرد و در مورد تعداد سهمیه ها اقدام می کنیم.​

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: تا زمان تصمیم گیری نهایی درباره طرح های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.​

محمدخانی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، تصریح کرد: یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت نام در این سامانه مسیر ساده تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • کاستن از حجم قاچاق با شفافیت مسیر تجارت خارجی
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی
  • داستان نوبت‌بندی آب قنات‌؛ انضباط و قاعده ۳۰۰ ساله
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران
  • پیشنهاد یک متخصص حوزه ترافیک؛ زمان پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند