Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حوزه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به طرح منظومه و صدور سند، گفت: کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک کار چند بخشی است و با این وجود نهاوند در طرح منظومه روستایی شهرستان و صدور سند پیشگام بوده ودر خواست ما این است که این طرح همانند گذشته اجرا شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد رضا شاملو معاون حوزه عمرانی  بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی با اشاره به طرح منظومه و صدور سند، ابراز کرد: کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک کار چند بخشی است، این سازمان با  دستگاه ها و سازمان های مختلف در ارتباط است و‌بدون همراهی ارگان های مختلف کار بنیاد مسکن به جایی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عملکرد بسیار خوب استان همدان در حوزه صدور سند خبر داد وافزود:طرح منظومه روستایی شهرستان نهاوند پیشگام بوده  ودر خواست ما این است که این طرح همانند گذشته اجرا شود.

محمد رضا شاملو با بیان اینکه شهرستان نهاوند  شاخص برخودار ی شهرستان نهاوند  از میانگین شاخص ملی و استانی کمتر بود،اظهار کرد :خوشبختانه در حال حاضر با پیگری های  انجام شده تا کنون۶۵درصد  عملیات بهسازی ،نوسازی و‌مقاوم سازی انجام شده است

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند جز شهرستان پیشرو در حوزه مقاوم سازی است،یادآور شد:در سال های اخیر  مقاوم سازی ۸۰درصد واحد مسکونی روستایی نهاوند انجام شده است.خواست ما این است که این طرح همانند گذشته اجرا شود.

شاملو بیان کرد:تنها طرح منظومه در استان همدان درشهرستان نهاوند  انجام شده است.

وی با بیان اینکه بالغ ۶۲هزار روستا در ایران وجود دارد،مطرح کرد:از آنجایی که منابع کشور محدود است بهسازی ،نوسازی و‌تکمیل پروژه های روستایی نیاز به زمان دارد.

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد:در سال جاری بالغ بر هشت میلیارد تومان اعتبارات ملی بر بحث قیر عملیات آسفالت ریزی روستاهای کشور در نظر گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح منظومه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند طرح منظومه انجام شده صدور سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال در مراسم بهره‌برداری از خانه‌های محرومین در شهرستان خلخال گفت: ۴ باب خانه محرومین ساخته شده به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در متراژ ۶۰ متر مربع و با هزینه کرد بیش از ۲ میلیارد و سیصد هزار تومان و کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال در خوجین به بهره‌برداری رسید.
محمد حاتمی افزود: همچنین به همت ادارات خدمات رسان شهری و روستایی، همچون ادارات گاز، برق و آب، انشعابات رایگان در ساخت این واحد‌ها برای محرومین اختصاص یافته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال عنوان کرد: امسال در خلخال علاوه بر مجموعه ۶۰ واحدی مسکن اقدام ملی در جنب نیروی انتظامی که تکمیل شده یک مجموعه ۸۰ واحدی نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و در جنب دانشگاه پیام نور خلخال بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که تلاش می‌شود با سرعت این واحد تکمیل و در اختیار صاحبان و مالکان واحد‌ها قرار گیرد.


در ادامه سفر مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به شهرستان خلخال با حضور چندتن از کارشناسان بنیاد مسکن نشست با فرماندار خلخال برگزار و اقدامات سال ۱۴۰۲ بررسی و برنامه‌ها رویکرد جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در شهرستان‌ها تشریح و قرار شد از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۹ روستای شهرستان خلخال اسفالت ریزی شود.

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده